Goed, op advies van Alex een nieuw topic voor mijn probleem. De afgelopen paar dagen was ik niet thuis maar ontving wel een email over een update op de modem. Om dat er duidelijk vermeldĀ stond inĀ de email dat na de update er hooguit een uit/aan actie nodig zou zijn van mijn modem, heb ik geen verdere actie genomen. Was remote ook niet mogelijk geweest. Vanochtend ontving ik allerlei meldingen op mijnĀ mobiel waaruit bleek dat alle smart apparaten uit de lucht waren. bedankt. Vanmiddag was ik weer thuis en daar begon de ellende. Thuis werken was geen mogelijkheid meer: zowel het bekabelde als het wifi netwerk was offline. Nadat ik het modem uit/aan had gezet was er weer verbinding op de netwerk kabel. De extenders hadden eerst nog een groene led, dat is na de uit/aan acties op de extenders nu rood geworden. De extender op de eerste etage linkt nu naar extender op de 3de etage die op zijn beurt naar de modem op de begane grond linkt. Verbinden met de wifi is onmogelijk. Het wifi netwerk is wel met de juiste naam zichtbaar. Aangezien ik een paar maanden geleden KPN betaald heb om de zaak in te stellen en KPN nu mijn netwerk gesloopt heeft, ga ik er vanuit dat jullie nu gratis een monteur sturen om het netwerk weer te herstellen.Ā Ā Je gaat mij vast vertellen dat dat niet gaat gebeuren?
Beste antwoord door egbertsl
Bekijk origineel