Wij zijn nu al ongeveer een half jaar bezig om maandelijks 17 euro via een automatische incasso van onze bankrekening afgeschreven te krijgen. het standaard antwoord bij alle telfonische contacten was meestal: Meneer ik weet zeker dat ik het nu heb gevonden en volgende maand moet het automatisch gaan. Wilt u het bedrag nog wel even handmatig overmaken voor deze maand want dat kan niet anders.
Waarschijnlijk is de hele ellende ontstaan doordat wij een aangevraagd totaal opakket binnen een week hebben geannuleerd met de melding dat we digitenne wel wilden behouden.
Dat bleek al niet te kunnen en weij kregen een totaal nieuw pakket toegestuurd. Voor het oude pakkrt zou een brief of mail komen met instructies hou te handelen.
Die instructies zijn ook nooit gekomen.
Wij hebben nu als altenatief een automatische overschrijving van 17.00 euro aangemaakt bij ING en hopen dat het "probleem" nu wel is opgelost. eea heeft zeker niet de schoonheidsprijs verdiend en ik vraag mij af wie er bij kpn nog echt weet hoe alle systemen werken en wel of niet op elkaar aansluiten.
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat het probleem toch echt bij kpn ligt. wij hebben hierover zowel met kpn als met onze eigen ING bank gesproken. zolang kpn geen verzoek indient voor een automatische incasso zal er ook nooit een automatische incasso plaats kunnen vinden.
Ik verwacht dat er meer mensen zijn die dit probleem hebebn gehad.
Â