Beantwoord

Defecte Digitenne adapter. Hoe krijg ik nieuwe apparatuur?

  • 25 May 2021
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedendag, mijn digitenne adaptor is defect. Zou ik aub een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen. Bij voorbaat hartelijk dank,

Rijmar

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 May 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rijmar Zwang ,

Een moderator regelt voor jou een nieuwe voeding. Vul dan wel jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

En wil je nog opgeven of je een ZTE  ZXV7200 hebt ogf een Rebox RBX2800? 

Forumprofiel is aangevuld. Modem is de ZXV7200

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Rijmar Zwang, er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op. Met 1 uiterlijk 2 werkdagen heb je deze thuis. 

Goedemiddag,

 

mijn adapter van het Digitenne kastje is kapot.

hoe kom ik aan een nieuwe?

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt er eentje bestellen via de klantenservice @Peterennaomi. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 
Via het KPN Forum is dit ook mogelijk. Ik zie dat je jouw profiel al hebt voorzien van gegevens. Er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op. Alle informatie over de verzending komt jouw kant op per sms.