Vraag

digitenne

  • 11 February 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Al jaren heb ik digitale tv en hiervoor Digitenne, nu kwam ik daar onlangs achter dat ik daar nog steeds 5 euro voor betaald. Ik heb dit opgezegd en uiteraard ook mijn apparaat terug gestuurd.
Maar al jaren gebruik ik dit niet meer en hebben we van jullie digitale tv. Waarom betaal ik dan al die jaren nog? Het is beide van jullie en als ik het een aanvraag neem ik aan dat het ander door jullie verandert wordt?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hellen, welkom op het forum. Het aanvragen van Interactieve TV zorgt er niet voor dat Digitenne wordt opgezegd. Je kunt Digitenne altijd gebruiken voor een extra TV ontvanger of meenemen op een vakantieadres. Als je dit wel hebt opgezegd moet de betaling uiteraard ook stoppen. Ik kijk dit graag na. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
het is ondertussen al opgezegd en ook de betaling is gestopt, maar ik begreep niet dat die actie niet van jullie uit komt om de klant daar op te wijzen. je kan het stop zetten of gebruiken eventueel onderweg of als extra ontvangen.

Reageer