Beantwoord

foutmelding E016-0

  • 19 March 2019
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Sinds gisteren Digitenne. Nederland 1,2 en 3 doen het perfect, bij alle andere zenders krijg ik de foutcode E016-0. Kan het zijn dat die pas later geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 March 2019, 16:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @janbijker, Foutcode E016-0 betekent dat het CAS-ID nummer van je tv-ontvanger nog niet actief is. Zou je dit nummer nog willen toevoegen aan je forum profiel onder opmerkingen? Dan kan ik het nummer alsnog activeren.
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @janbijker, Ik lees dat je gister al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er is aangegeven dat je de foutcode te zien krijgt, omdat het abonnement nog niet actief is. Er is navraag gedaan over de ingangsdatum, maar het is mij nog niet duidelijk of je hier antwoord op heb gekregen dus heb ik het verder uitgezocht. Het abonnement gaat 25 maart in. Dan verdwijnt de foutcode. Als dit niet het geval is, stuur je hier dan weer een berichtje?
Ok!.. Inmiddels ook bij winkel geweest en daar werd ook gemeld: ingangsdatum 25-03... Zo gauw het werkt laat ik het weten!
Foutcode verdwenen. Alle zenders te zien! Dank.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @janbijker, Graag gedaan! Fijn om te lezen dat de foutcode is verdwenen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zien we je graag weer verschijnen op het forum 😃

Reageer