Beantwoord

Geen antwoord op Digitenne postcode check

  • 31 May 2024
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Waarom krijg ik geen antwoord als ik de postcode check uitvoer voor xxx

 

Admin: privégegevens verborgen

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 May 2024, 18:06

Bekijk origineel

8 reacties

De postcode check geeft wel een adres. Maar verder geeft het inderdaad helemaal geen effect. 

Echter in 98% van Nederland is het mogelijk. In ongeveer 65% van Nederland met, wat hoger geplaatste, buiten antenne. 

Is tv via vaste (internet) verbinding geen optie?

Reputatie 7
Badge +11

Dat werkt bij mij gewoon met jouw postcode @Jooppc 

Reputatie 7
Badge +21

Dat dit het adres is van een groot RCN vakantiepark zal wellicht een rol spelen 😎

Reputatie 7
Badge +11

Dat dit het adres is van een groot RCN vakantiepark zal wellicht een rol spelen 😎

Daar hoort dan misschien nog een aanvullend nummer bij  zoals 24-531 @Jooppc 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jooppc ,

Die postcode hoort bij Doorn. De camping Het Grote Bos waar ik overigens diverse keren ben geweest. 
 

In Doorn kun je prima Digitenne kijken, maar je hebt op de camping wel een buitenantenne nodig. Als je de antenne die je van KPN hebt gekregen bovenop jouw huisje of caravan zet, dan gaat het vast goedkomen. Wel uitgebreid zenders zoeken en de antenne uitproberen in verschillende richtingen. Doorn ligt namelijk precies tussen drie zendmasten in en het is maar net welke richting jij het meest vrij zicht hebt. 
 

Dit is een oude dekkingskaart:

 

Allen dank voor de reactie. Volgende week ga ik naar de camping en wilde via een postcodecheck weten of daar een digitennesignaal was. Bij de check kreeg ik geen reactie, vandaar mijn vraag. Ik beschik over een goede buiten antenne en verwacht geen problemen. Nogmaals dank en vriendelijke groet.

 Joop.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍 Fijne vakantie! 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @pcjoop, ik zie dat de KPN community jou van prima advies heeft voorzien. Ik wens je een hele mooie vakantie!

Mocht je op een later moment nog vragen hebben over KPN producten? Stel ze gerust! 

Reageer