Beantwoord

Haperend geluid Digitenne, probleem met tulpuitgang

  • 23 October 2023
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Beste…

de tulp uitgang van mijn digitenne kastje doet het niet goed.

als je even aan de tulpuitgang zit doet de audio wel/niet.

gr. Cees

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2023, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CeesD2 ,

Heb je al een ander kabeltje geprobeerd? 

Helpt dat niet? Dan adviseer ik de moderator om jouw ontvanger om te ruilen voor een ander exemplaar. 
 

Zou je alvast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +17

Hi @CeesD2! Welkom op het forum. Heb je het bericht van @Noordzee nog gezien?

Laat hier weten of een nieuwe kabel geholpen heeft. Zo niet, volg dan de andere tips op. Dan vervangen we de Digitenne wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CeesD2 ,

Heb je al een ander kabeltje geprobeerd? 

Helpt dat niet? Dan adviseer ik de moderator om jouw ontvanger om te ruilen voor een ander exemplaar. 
 

Zou je alvast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@CeesD2 

Is het probleem al opgelost? Zo niet, graag even jouw forumprofiel vullen.