Beantwoord

Hoe ontvang ik een nieuwere antenne voor Digitenne?

  • 11 October 2023
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb steeds meer problemen met verstoorde ontvangst van digitenne op onze ontvanger. Ik moet ook vaak de decoder uit- en weer aan zetten om stilstaand beeld te verhelpen, dit help echter maar een paar dagen.

Na wat lezen op internet blijken we een verouderde antenne te hebben, de funke v4. destijds door KPN geleverd.

De modernere antennes zijn minder storingsgevoelig begrijp ik, ik zou deze nieuwe graag ontvangen. (hoe is dat te regelen?)

icon

Beste antwoord door PeterG 11 October 2023, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

De v4 (funke dsc 500) is inderdaad een wat ouder model.

De v5 en v6 hebben beiden het LTE filter. 

En heb je nu de zxv7200? Als die hakkelt en ouder is dan 2 jaar zou ik beginnen om daar een nieuwe voor aan te vragen. Je klachten wijzen toch meer naar de ontvanger zelf (eigen gebruikservaring).

Hallo Peter, bedankt voor de tips, hoe zet ik die vervangingsprocedures ingang precies?

Reputatie 7
Badge +18

Hi @DigitenneGebruikert431 en welkom op het forum! 

Ik heb je gebruikersnaam aangepast gezien KPN in de naam niet is toegestaan. Mocht je toch een andere naam willen, laat het gerust weten! 

Je kunt voor een nieuwe antenne met ons bellen via 0800-0402 of ik kan hem voor je aanvragen. Op het adres in je forumprofiel kan ik alleen een zakelijk abonnement vinden, dus mochten die gegevens juist zijn dan kun je hiervoor ook op ons zakelijk forum terecht of je kunt dan met ons bellen via 0800-0403. 🙂