Beantwoord

Noodpakket Digitenne foutcode E160-0 op commerciële zenders

  • 26 February 2023
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb een noodpakket digitenne ontvangen, omdat ik al vanaf december 22 wacht op glasvezel van KPN ( kabels moeten nog getrokken worden). 

Ik ontvang nu alleen ned 1,2,3 en 33 en 34. Bij de overige kanalen krijg ik foutcode E160-0. Bellen naar de klantenservice heeft tot nu toe niet geholpen en de link die ze mij studenten kan ik niets mij , want ik heb nog geen factuur gehad, dus alles in mijn account staat nog op grijs

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 27 February 2023, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ledya, goed dat je het aankaart als jouw Digitenne noodpakket nog niet werkt. Ik lees dat je er nog niet uit gekomen bent. We helpen je hier graag op weg.

Ik verwacht dat hij ‘m voor je kunnen activeren, zodat daarna alle zenders werken. Vul je daarvoor je forumprofiel in met jouw postcode, huisnummer, naam, klantnummer en het CAS-ID van je Digitenne ontvanger? Je kunt het CAS-ID kwijt in het laatste veld van je profiel, persoonlijke opmerkingen. Als je ons hier een seintje geeft zo gauw je ze ingevuld hebt, kijken we er voor je naar.

Het lukt mij niet de aanvullingen die jij aangeefttoe te voegen

Reputatie 7
Badge +12

Het lukt mij niet de aanvullingen die jij aangeefttoe te voegen

Als je op het woordje 'forumprofiel' klikt dan zou er een pagina moeten openen waarin je je gegevens achter kunt laten en opslaan. Als je dat doet, dan kunnen we je gegevens erbij pakken en vanuit daar verder helpen! We horen het graag van je zodra het is gelukt :)

Gegevens zijn aangevukd

Reputatie 7
Badge +12

Gegevens zijn aangevukd

Dankjewel @Ledya!
Ik heb hem voor je geactiveerd. Dit kan wel tot een halfuur duren maar je zou straks alle zenders moeten kunnen ontvangen. 

 

Hoe je er daarna voor zorgt dat je alle zenders kunt ontvangen, gaat als volgt;

 

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

Probleem is inmiddels al opgelost vanuit KPN.

Nog bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +12

Probleem is inmiddels al opgelost vanuit KPN.

Nog bedankt voor het meedenken.

Fijn om te horen en bedankt ook nog voor het laten weten @Ledya :)