Beantwoord

Wordt er ook een antenne geleverd bij een Digitenne bestelling?

  • 26 March 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hoi, ik heb digitenne besteld bij KPN. Nu heb ik een bevestiging gekregen dat de basis ontvanger geleverd wordt aankomende week. 
Nu ben ik benieuwd of er ook een antenne geleverd wordt? Ik zou denken van wel, want zonder antenne werkt digitenne toch niet?
 

mvrgrt Danny

icon

Beste antwoord door PeterG 26 March 2023, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Ja, natuurlijk. De ontvanger met afstandsbediening en uiteraard de antenne. Je krijgt deze, de v6. Via onderstaande link staat nog een plaatje van de vorige die niet meer geleverd wordt.

Het Digitenne installatiepakket

Het Digitenne pakket bestaat uit de digitale tv ontvanger, ook wel een decoder genoemd. Daarnaast wordt ook een antenne geleverd zodat jij bijna overal, zonder kabel, TV signaal kan ontvangen. Als laatst wordt natuurlijk ook een afstandsbediening geleverd zodat je lekker kan zappen. Het installeren van Digitenne doe je binnen 10 minuten. Je sluit de onderdelen aan via de meegeleverde kabels en volgt de stappen op je televisie.

Bron: https://digitenne.kpn.com/informatie-en-installatie/