Beantwoord

@wxs adres gelijk aan @planet adres van iemand anders

  • 13 February 2024
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Beste KPN, 

Hoe kan het dat een e-mail die ik verstuur naar een @wxs adres aankomt bij iemand anders met exact hetzelfde e-mail adres, maar dan met @planet.  

B.v. ik stuur een e-mail naar jan.jansen@wxs in Amsterdam en de e-mail komt aan bij heel iemand anders met dezelfde naam, namelijk jan.jansen@planet.nl in Rotterdam.

icon

Beste antwoord door GeSp 17 February 2024, 01:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @ASch en welkom hier op ons forum!

Dat zou in principe niet mogelijk moeten zijn. Hoe ben je precies tot deze bevinding gekomen? 

@Jan, dankjewel voor het antwoord. De fictieve naam Jan.jansen@wxs gaf aan dat dit e-mail adres correct is, maar bij het sturen van een e-mail naar dit e-mail adres komt deze aan bij een andere persoon met exact hetzelfde e-mail adres, maar dan eindigend op @planet.nl. Op basis van je antwoord weet ik nu dat in het @wxs e-mail adres dat ik heb doorgekregen een fout zit, mogelijk moet de . Een - zijn. Ik wilde even zeker weten dat het niet mogelijk is dat er een @wxs adres bestaat dat exact gelijk gelijk is aan en @planet adres van een andere persoon.

Reputatie 7
Badge +18

Ik wilde even zeker weten dat het niet mogelijk is dat er een @wxs adres bestaat dat exact gelijk gelijk is aan en @planet adres van een andere persoon.

Het is zeker mogelijk dat meerdere personen exact dezelfde naam voor het @ hebben.
pietje.puk@telfort.nl hoeft echt niet dezelfde persoon te zijn die bijvoorbeeld pietje.puk@wxs.nl of pietje.puk@planet.nl heeft.

 

Reageer