Beantwoord

E-mail storing op mobiel

  • 12 November 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb al heel vaak mijn e-mail vernieuwd op mijn mobiel alle e-mails blijven staan in Postvak UIT daar word ik wel ziek van onderhand!

Als ik naar webmail ga en dan alsnog op verzenden druk gaat hij wel weg maar dat is toch niet de oplossing?!

Ik hoop dat dit opgelost wordt Ik moet namelijk vaak e-mails versturen die voor mij van groot belang zijn! Ik wil me graag veilig voelen vooral bij KPN

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 November 2020, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Hans vd Kuijl, welkom! Het is op het moment vrij druk, waardoor we iets minder snel zijn dan gewoonlijk.

Het is inderdaad niet handig dat je mail pas verzenden wil als je dit via Webmail doet, en zou ook niet nodig moeten zijn. Ik hoop dat je intussen een oplossing hebt gevonden. Zo niet, dan raad ik je aan om de e-mailinstellingen op je mobiel na te kijken. Het is belangrijk dat je de meest recente/juiste e-mailinstellingen gebruikt en liefst je e-mail via IMAP instelt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.Â