Beantwoord

E-mailadres herkenning

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Ik heb meerdere e-mail adressen, hoe kan het dat de ene gewoon geaccepteerd wordt, en het andere tevens hoofd adres van KPN niet herkend wordt op de uitgaande server SMTP

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 October 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @destarter, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp ben je de e-mail aan het instellen en worden niet alle e-mailadressen geaccepteerd? Als je hetzelfde e-mailadres gebruikt om in Webmail in te loggen, lukt het dan wel? 
Het klinkt ook alsof je een foutmelding krijgt als je het adres gebruikt in de instellingen, wat voor foutmelding is het precies?