Beantwoord

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn KPN mailadres wijzigen?

  • 28 November 2023
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Hay, heb een meeel accound bij @kpn.nl aangemaakt. Door omstandigheden heb ik het wachtwoord niet op geslagen en vergeten. Ik kan nu inloggen met de huidig adres bij mijnkpn. Maar ik wil eigenlijk wissel naar kpn meeeladres.

Ik zie nergen mogelijkheid om wachtwoord te veranderen, kan nl niet inloggen op @kpn account.

Iemand remedie hiervoor? alvastbedankt

icon

Beste antwoord door GeSp 29 November 2023, 00:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @filantroop 

 

Als je jouw thuis internet account hebt gekoppeld aan je MijnKPN dan kan je via https://email.kpn.com (daar inloggen met je KPN ID) het wachtwoord van je mailaccount wijzigen.

 

Eventueel kan je het ook op een andere manier wijzigen met je klantnummer, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

Hay ,dank .

Gaat niet, heb een naam bedacht die wil ik gebruiken. Natuurlijk kan ik een ander accountnaam bedenken en registreren

Ik geef het op, zoek wel ergens ander nieuwe meeelaccount

Reputatie 7
Badge +18

Hoi,

 

Wat bedoel je hiermee?:

Gaat niet, heb een naam bedacht die wil ik gebruiken.

 

Als je inlogt via via https://email.kpn.com met je KPN ID (ook al gebruik je daar een ander e-mailadres voor) kan je de wachtwoorden van de KPN mailaccounts aanpassen, je KPN e-mailadressen veranderen daar niet door.

Als je het wachtwoord hebt gewijzigd en weer kan inloggen met je KPN e-mailadres op KPN webmail dan kan je daarna in MijnKPN het e-mailadres van je KPN ID wijzigen.

Hay.
Ik bedoel, personlijkenaam@kpn.nl

==Deze gebruikersnaam en/of dit wachtwoord herkennen we niet. Na 5 verkeerde pogingen blokkeren we je account 15 minuten voor de veiligheid.==   en of

==Fout
Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.==  en of

==door storing is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens==

Ik ben ooit klant geweest bij Conceptsglasvezel,(Dat waren nog'ns tijden, aansluiten, werken en nooit een probleem) dat over is genomen is door Telfort en dus door Kpn. Er staan dus nog steeds o.a. concepts en Telfort meeelaccounts, die ik nooit heb gebruikt. De pas aangemaakte @kpn.nl staat daar niet bij. Ik krijg een foutmelding bij de pas aangemaakte @kpn met wachtwoord. Nogmaals “ik kan m'n wachtwoord niet veranderen”  DUS !           

Overgens heb zojuist de oude ww van (2 eerste letters met een code)@concepts.nl wel kunnen veranderen.(die ik miss niet eens kan gebruiken?)

Vriendelijk dank. B

Reputatie 5
Badge +5

@filantroop 

Je schrijft hier 'Ik bedoel, personlijkenaam@kpn.nl'

Maar maar mijn weten heeft kpn achter het apestaartje  @kpnmail.nl 

Of heb je dit destijds @kpn.nl zelf aangemaakt?

Reageer