Wil graag een nieuw e-mailadres omdat de email bij mijn vorige provider helemaal verdwijnt.
Maar helaas, het is mij als leek niet duidelijk wat het verschil is tussen een email account en een email adres. De eerste stap die ik moet zetten is volgens de website deze
<Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com.>
Ik heb een account maar zie ik nergens hoe ik een KPN internet abonnement kan toevoegen aan mijn profiel.
Ik heb behoefte aan stap-voor-stap uitleg met concrete termen en aanwijzingen. Dat mis ik helaas teveel bij KPN. Daar ik zelf deels ook in communicatie werk e soms ook handleidingen schrijf weet ik dat ik niet de enige ben die stap-voor-stap geholpen moet worden.
Ben erg blij met mijn glasvezel en de hulp van het Forum maar in communicatie m.b.t. uitleg, handleidingen e.d. blijkt KPN geen uitblinker.
Â
Beste antwoord door GeSp
Bekijk origineel