Vraag

Ik ontvang al twee dagen e-mails zonder inhoud, hoe kan dit?

  • 9 February 2024
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Al twee. Dagen ontvang ik wel E-Mails en kan zien van wie maar… de inhoud ontbreekt.  Ben enkele maanden naar jullie overgestapt ik had hiervoor Ziggo 

is dit eenvoudig op te lossen? Ik werk het meest met een snelle IPad 

met vr. Gr. Fred IJzerman


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Fred IJzerman 

 

Gebruik je KPN webmail of een mailprogramma.
Indien de laatste welk mailprogramma en zie je de inhoud wel via webmail?

Kan je een afbeelding plaatsen wat je precies ziet, wel eerst persoonlijke gegevens uit de afbeelding verwijderen zoals e-mailadres en naam.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Fred IJzerman, ben je er nog uitgekomen? Zo niet, wil je dan naar het bericht van @GeSp kijken? Dan kunnen we met je meedenken.

Hoi, ongeveer een 30 minuten na het delen van mijn probleem waren de merels weer compleet. Veel dank hiervoor.

ik ben sinds vier maande overgestapt naar KPN. Nu komt mijn elektronische post gewoon binnen. Is alles nu geregeld of heb ik nog werk te doen zoals al mijn adressen bericht e doen dat we een KPN aansluiting hebben? 

Reputatie 7
Badge +18

Als je nu een KPN e-mailadres gebruikt hoef je verder niets te doen.

Als je nog een Ziggo e-mailadres gebruikt dan houdt dat binnenkort op te bestaan en zal je moeten overgaan naar een ander e-mailadres zoals bijvoorbeeld een KPN e-mailadres.
Je kan hier vinden hoe je mailaccounts aanmaakt: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen

Na opzeggen van een provider kan je het e-mailadres wat je bij de opgezegde provider hebt nog 6 maanden gebruiken voor het opgeheven wordt.

Reageer