Vraag

Inlog knop werkt niet meer

  • 17 December 2019
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

Waarom werkt de inlog knop niet meet via de laptop, maar nog wel via de smartphone?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De inlogknop van wat?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @luc14525, welkom op het forum!

Je hebt dit bericht geplaatst bij email, doel je met ‘de knop’ op het de inlogknop van KPN webmail? Als je via de pc tegen problemen aanloopt, zou je dan eens willen kijken of het wel lukt als je een andere browser probeert? Zo nee, heb je dan een screenshot voor me van wat er precies gebeurt/welke melding er tevoorschijn komt als je probeert in te loggen via de pc? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @luc14525 

Je gebruikt toch niet toevallig browser Chrome in combinatie met Kaspersky security?

Kijk dan eens of dit helpt (staat in centrale “Nieuwe Webmail” topic)

  • Ik kan niet inloggen op de webmail, er gebeurt niets als ik op de inlogknop druk.
    We zien dit soms gebeuren bij mensen die Chrome gebruiken en ook de Kaspersky beveiligingsextensie geïnstalleerd hebben daarin. Het is in dat geval nodig dat deze extensie ook daadwerkelijk actief is. Dit controleer je via het menu. Kies voor Meer hulpprogramma’s en dan Extensies. Zorg dat het schuifje bij Kaspersky op actief staat.
Reputatie 7
Badge +20

Is het je inmiddels gelukt om in te loggen @luc14525?