Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn KPN e-mailadressen blijven gebruiken na een overstap naar een andere provider?

• 29 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

kan ik ik mij mailadressen behouden en blijven gebruiken 

Beste antwoord door RBxx

Heb je al opgezegd bij KPN? Normaal gesproken moet je op dat moment aangeven dat je de e-mail adressen wilt behouden en je het abonnement wilt omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Doe je dat niet, dan houdt KPN deze e-mail adressen nog gratis 6 maanden actief waarna ze definitief worden verwijderd.

Uit een eerder geval weet ik dat je de omzetting naar e-mail only abonnement ook nog gedurende deze 6 maanden kunt regelen. Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.

Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 29 augustus 2023

Hoi @ronver74 
Nu niet meer, dat kon je alleen regelen zolang je nog abonnee was, de kosten bedragen dan 7,95 p maand.

Maar je kunt het nog proberen om direct KPN te bellen 0800 0402 wie weet dat het nog kan….
Overigens kun je nog 6 maanden gebruik maken van je emailadres daarna niet meer

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 29 augustus 2023

Heb je al opgezegd bij KPN? Normaal gesproken moet je op dat moment aangeven dat je de e-mail adressen wilt behouden en je het abonnement wilt omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Doe je dat niet, dan houdt KPN deze e-mail adressen nog gratis 6 maanden actief waarna ze definitief worden verwijderd.

Uit een eerder geval weet ik dat je de omzetting naar e-mail only abonnement ook nog gedurende deze 6 maanden kunt regelen. Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.

Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345