Beantwoord

Kan niet meer bij mijn e-mail

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik kan al een paar maanden niet meer bij mijn e-mails op ***********@hetnet.nl. Wat moet ik doen om weer toegang te krijgen. Heb dit e-mail adres al zo'n jaar of 10 en vaak gebruikt om in-te-loggen op facebook etc. Hoop snel iets te horen. Gr Willem Kiewiet de Jonge 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 November 2020, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Willem4Kiewiet ,

Je kunt dit e-mailadres toevoegen als alias aan een bestaand e-mailaccount : 

 

E-mailadres toevoegen

Een e-mailadres wordt toegevoegd aan een e-mailaccount. Je hoeft geen instellingen aan het e-mailprogramma op je PC aan te passen om de e-mailberichten te ontvangen.

Let op: Als je e-mailberichten in een apart postvak wilt ontvangen heb je een nieuw e-mailaccount nodig.

1. Log in met je KPN-ID.
2. Klik op het e-mailaccount waar je het nieuwe e-mailadres aan toe wilt voegen.
3. Kies het + teken om een e-mailadres toe te voegen.

Hier kun je ook e-mailadressen verwijderen.

 

Per e-mailaccount kun je wel tot 10 e-mailadressen (aliassen) toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Willem4Kiewiet, lukt het wel om de e-mail te lezen via de webmail? Mocht het inloggen niet lukken, adviseer ik je om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Als het wachtwoord opnieuw is ingesteld dan dient dit ook nog ingesteld te worden in het e-mailprogramma dat je eventueel gebruikt om de mail te lezen en te beantwoorden.