Vraag

Krijg nog altijd mail van afzender op blokkeerlijst

  • 1 January 2024
  • 8 reacties
  • 145 keer bekeken

Als ik een mail van een afzender wil plaatsen op de blokkerlijst krijg ik de volgende melding:

Het adres dat u probeert toe te voegen staat al op uw Blokkeerlijst.

Iedere keer krijg ik weer nieuwe mails van deze afzender, hoe kom ik hier vanaf?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Blokkeerlijst omzeilen 

 

Welke blokkeerlijst is dat, die van KPN webmail of van je mailprogramma?

In welke map komen die mails terecht, in Postvak IN of in Spam?

De blokkeerlijst van KPN wemail.

Mails komen terecht in Postvak IN

Reputatie 7
Badge +18

Als je zo'n mail selecteert en dan op het hamburger menu klikt

en daar Bron tonen kiest

dan zie je in het pop-up scherm wat je dan krijgt ook het Return-Path e-mailadres en het envelope-from e-mailadres.

Zijn die e-mailadressen hetzelfde of anders?

Indien anders dan kan je die toevoegen aan de blokkeer lijst, waarschijnlijk wordt de mail dan wel geblokkeerd.

Zodra ik er weer eentje krijg zal ik het proberen!

Heb het een aantal keer uitgevoerd zoals je het voorstelde. Na een paar dagen krijg je weer nieuwe met een ander mail adres. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vervelend, @Blokkeerlijst omzeilen! Ik ben bang dat we daar weinig aan kunnen doen, helemaal als het een ander e-mailadres is😓.

Reputatie 7
Badge +18

@Blokkeerlijst omzeilen Is het een echt een heel ander e-mailadres of blijft het gedeelte (of een groot deel ervan) achter de @ wel hetzelfde?

Als dat wel hetzelfde blijft kan je die eventueel met een regel blokkeren:

 

Helaas iedere keer een ander mail adres achter @.

Reageer