Beantwoord

ongewenste e-mail

  • 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik krijg sinds enkele weken bijna dagelijks ongeveer 50 mailtjes in mijn ongewenste e-mailbox. Ik heb de afzenders geblokkeerd, maar ook die blijven terugkomen.

in het adres staat postmaster@cpsmtpb-ews… met een toegevoegde emoticon.

Hoe kan ik dit definitief stoppen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 18 November 2020, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Bounce, welkom op ons forum!

Vervelend dat je de laatste tijd weer veel spam binnen krijgt. De verzenders van spam worden steeds vindingrijker en wij passen daar zoveel mogelijk het spamfilter steeds op aan, soms gaat het een tijdje wat beter en dan krijgen we ineens weer heel veel meldingen binnen. Het helpt enorm om voorbeelden naar ons door te sturen. E-mails die ten onrechte als spam aangemerkt worden, die ontvangen we ook graag. Waar je deze naar toe kunt sturen, lees je op de pagina in de link.

Ik krijg sinds enkele weken bijna dagelijks ongeveer 50 mailtjes in mijn ongewenste e-mailbox.

De spam komt in de spam box dus ?

Dat is de bedoeling toch ?

Er komt nog veeeeel meer spam op je adres wat je nooit ziet.

Voor elk spam berichtje wat in de in-box komt zijn er al vele tegengehouden, een klein aantal “twijfelgevallen” in de spam map en nog veel meer heb je nooit gezien, echt een puntje vd ijsberg verhaal.

Hier een verhaal van ~ 2jr  geleden, toen was het aandeel spam gedaald (!) naar 80%, hoe zou dat nu zijn, nog iets minder verwacht ik aangezien het jachtterrein van die lui is uitgebreid.

https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-is-onder-controle-maar-alleen-dankzij-actieve-bestrijding-xs4all-448021