Beantwoord

Postvak In nieuwste Outlook laat geen e-mails zien

  • 13 March 2024
  • 20 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1

Momenteel ik -op ‘uitnodiging’ outlook- de nieuwe Outlook uit (met Microsoft 365 family account). Verzenden gaat prima, maar ik ontvang geen berichten; ik heb een lege inbox. 
Hoe is dat mogelijk ?

icon

Beste antwoord door WMG-N 14 March 2024, 20:39

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe heb je het ingesteld?

Reputatie 1

Ik heb Microsoft 365 family account gedownload, vervolgens outlook geopend met het reeds bestaande email adres, ……..@kpnplanet.nl

Kun je binnen de KPN Webmail de mail wèl afhandelen @m.duikersloot ?

 

Reputatie 1

ja, in webmail berichtje gestuurd en deze kwam aan in de webmail

 

 

Reputatie 1

….. correctie: ja, in webmail berichtje gestuurd en deze kwam aan in gmail inbox van mijn partner, mailtje geretourneerd en deze kwam weer aan in de webmail

….. correctie: ja, in webmail berichtje gestuurd en deze kwam aan in gmail inbox van mijn partner, mailtje geretourneerd en deze kwam weer aan in de webmail

Dan ligt het dus niet aan KPN, maar aan de instellingen in Outlook @m.duikersloot 

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot 

Je kunt ook vanuit Outlook een emailtje naar jouwzelf sturen. Normaal gesproken moet je dan dat emailtje ook gewoon bij jouw “Postvak In” moeten binnenkomen.

Reputatie 1

ik heb vanuit de oude outlook mail een mailtje naar mijzelf gestuurd, deze geopend in de nieuwe outlook en de inbox blijft leeg, geen berichten, dus. Maar, ik ‘lift’ mee als familielid op het abonnement van mijn partner; mijn partner opent microsoft 365 met haar login gegevens, kiest outlook, en daarna kies ik mijn account om de nieuwe outlook te bekijken naar de nieuwe opmaak/mogelijkheden. Maar helaas blijft mijn inbox zonder berichten……...

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot 

Heb je wel de goede gegevens ingevoerd ( POP, IMAP, servernamen, emailadres, etc. ….. ) ? Geen typefouten gemaakt ? Typefouten komen nog regelmatig voor.

Emailinstellingen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mail-probleem-oplossen-op-mobiel-of-tablet

Ik vermoed toch dat één van de instellingen van Outlook fout ingesteld staat.

Reputatie 1

heeft KPN ook handleiding voor outlook 2024?

Dit heb ik kunnen vinden @m.duikersloot 

https://www.kpn.com/service/ugs/geen-e-mail-ontvangen-of-versturen

Welke Outlook heb je, er zi.jn zoveel versies tegenwoordig, de gratis Outlook bij Windows, Outlook365, het softwarepakket Outlook, zeg het maar?

Voor nadere info zul je toch bij MS moeten zijn denk ik.

 

 

 

Reputatie 1

ik ‘lift’ mee als familielid op het Microsoft 365 family abonnement van mijn partner  

Reputatie 1

als ik onder mijn account kies voor 

dan kom ik zomaar in in de nieuwe versie van Outlook bij mijn partners email berichten/account terecht ?

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot

Je kunt het wel proberen maar ik denk niet dat dit gaat werken. Wat je ook doet je zal waarschijnlijk de instellingen bij Outlook moeten aanpassen van dat ene account. Zie hierboven.

Ik vermoed dat dat account een POP account is. Als je een 2e account aanmaakt in die versie van Outlook (dat met IMAP werkt) krijg je dan wel email  te zien ?

Reputatie 1

ik begrijp het niet meer: dit zijn de huidige gegevens 

 

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot 

Bij IMAP (zie jouw plaatje) zou je gewoon de emails die in Postvak In staan op de KPN emailserver moeten zien. Vervang daar "993:1” door “993:0". Werkt het dan wel ?

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot 

Zat je soms bij XS4Alll ? Dan moet je een andere emailserver invullen. (“imap.xs4all.nl').

Reputatie 1

nee, zit niet bij XS4Alll 

Reputatie 7
Badge +10

@m.duikersloot 

Probeer de handleiding voor nieuwste versie voor Outlook (365 ??, 2019 ??) die op de KPN website beschikbaar is.

Reputatie 1

ik ga nogmaals kijken, dank

Reageer