Beste KPN,
Met ons domein @adlar.com lopen wij tegen een situatie aan waarbij een x aantal email niet aankomen bij onze klanten. Deze klanten maken gebruik van verschillende kpn domeinen waaronder @kpnmail.nl als voorbeeld. Hieronder ziet u een melding van een van onze klanten, waarbij het mailtje wordt tegengehouden ivm schending van beveiliging of beleids redenen. Hiervoor heb ik telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers van het klantenservice en werd mij gevraagd mij vraag in het forum te stellen. What to do?
Advies | Office 365 | kpnmail.nl | Afzender | Â | Actie vereist | | Â | Â | Schending van beveiliging of beleid |
|
 Oplossing | Het bericht is geweigerd bij de e-mailserver van de geadresseerde omdat wordt vermoed dat het bericht de beveiligings- en beleidsinstellingen van de geadresseerde schendt. Controleer de gemelde fout hieronder om te zien of u kunt vaststellen waarom het bericht is geblokkeerd. Voer vervolgens een of meer van de volgende handelingen uit: | - Als in de foutmelding problemen met SPF, DKIM of DMARC worden vermeld, stuurt u dit bericht door naar de e-mailbeheerder voor hulp.
- The recipient's email server might suspect that your message is spam. Follow the guidance in this article:Â E-mailing Best Practices for Senders. Then resend your message.
- Als in de fout wordt vermeld dat uw bericht te lang is, maakt u de bijlage kleiner. Als dit niet mogelijk is, plaatst u het bestand in een openbaar toegankelijke cloudopslaglocatie, bijvoorbeeld OneDrive. Voeg vervolgens een koppeling naar het bestand toe in uw bericht en verzend het bericht opnieuw.
- Neem contact op (bijvoorbeeld telefonisch) met de geadresseerde en laat deze aan de e-mailbeheerder vragen om u of uw e-maildomein toe te voegen aan de lijst met toegestane afzenders.
| Als het probleem zich blijft voordoen, stuurt u dit bericht door naar de e-mailbeheerder. Als u een e-mailbeheerder bent, raadpleegt u de sectie Meer informatie voor e-mailbeheerders hieronder. |
|