Vraag

Verkeerd e-mailadres?

  • 15 February 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb onlangs diverse mails gestuurd aan: .......@kpn.nl, terwijl dit moest zijn .......@kpnmail.nl.
De mails zijn nooit ontvangen en ik heb ook geen bericht gekregen dat deze onbestelbaar waren of adres onbekend.
Hoe kan dit en waar zijn de mails gebleven.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen WillemVenema, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een rare situatie! De mails @kpn.nl zijn vaak mailadressen van KPN zelf. Bijvoorbeeld voorheen hadden we opzeggen@kpn.nl. Helaas gaan steeds meer mailadressen eruit, maar worden ze nog wel even actief gehouden (voor het geval dat.. KPN besluit toch weer mail te gebruiken zelf). Ik kan helaas aan de .... niet zeggen of het nog een bestaand e-mailadres bij KPN is, maar daar ga ik wel vanuit omdat je geen bericht terug hebt gehad dat hij onbestelbaar was. Maar daarentegen weet ik ook niet zeker of ze gelezen worden.

In ieder geval, fijn dat je nu het juiste e-mailadres hebt gevonden! Klanten hebben altijd @kpnmail.nl, of oudere adressen nog @hetnet.nl. Hou dat in je achterhoofd 😉
Bedankt voor Uw response. Blijft echter het onbehagelijke gevoel dat mijn mails zomaar kunnen verdwijnen of wel zijn ontvangen door iemand bij KPN voor wie de berichten duidelijk niet bestemd waren, zonder mij daarvan te verwittigen.
Ik hoop dat de eersteklas service van XS4ALL blijft en niet wordt opgeslokt door KPN.
Ik wens U een goede dag toe.
Het blijkt totaal niets uit te maken aan wie je een mail stuurt aan ....@kpn.nl. Ik heb achtereenvolgens janjansen@kpn.nl, dolfdofzoon, pietpietersen, susansusansdottir gebruikt voor een ‘Gegroet-bericht’, maar geen bericht van onbekend of onbestelbaar ontvangen😡
Reputatie 7
Badge +21
@WillemVenema, @kpn.nl is een domein van KPN dus je hoeft je geen zorgen te maken over wie het leest. De random mailadressen, ik heb er ook even een getest, zijn niet in gebruik maar vallen wel onder het domein van @kpn.nl. Je krijgt geen bericht terug van onbestelbaar, omdat ze wel worden verzonden en ontvangen, maar niet gelezen (in een grote bak gegooid omdat deze mailtjes niet voor diegene bestemd zijn).

Reageer