Beantwoord

Verwijderen oud e-mail adres (hetnet)

  • 29 January 2024
  • 8 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb nog een oud e-van ...@hetnet.nl. Dit heb ik op de laptop kunnen verwijderen, maar op webmail is het er nog. Hoe kan ik dit in het webmailprogramma verwijderen?

 

icon

Beste antwoord door RBxx 29 January 2024, 22:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Open de webmail, klik rechtsboven op het tandwieltje, klik op instellingen, klik dan op Accounts en klik dan op emailadressen en wachtwoorden aanpassen @bart.en.marianne 

ik kom dan uit (na inloggen):

 

KPN Mail

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

 

Ik heb geen KPN internet abonnment. Suggestie wat ik dan kan doen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @bart.en.marianne , is deze hetnet mail een betaald abonnement of is dat nog een oud (gratis) account? Dan zal dat niet gekoppeld zijn aan een KPN ID.

Zet je gegevens in jouw forumprofiel dan kan een KPN moderator meekijken. Velden met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het e-mailadres bij “Persoonlijke opmerkingen".

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @bart.en.marianne

 

 

Zet je gegevens in jouw forumprofiel dan kan een KPN moderator meekijken. Velden met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het e-mailadres bij “Persoonlijke opmerkingen".

 

gegevens staan erin, tevens het oude e-mail adres dat verwijderd dient te worden.

 

Ik zie de reactie graag tegemoet!

 

gr. Bart

Beste Jeroen (van KPN),

 

Heb jij suggesties voor me hoe ik heb webmail-account kan verwijderen?

Alvast bedankt, Bart

 

Reputatie 7
Badge +19

E-mailadres is voor jou verwijderd. @bart.en.marianne 

thx!

Reageer