Ik heb op 30 juli jl. een bevestiging ontvangen van mijn trade-in van Recommerce. Op 10 augustus heb ik € 81,- ontvangen, maar de bonus blijft uit. Ik heb op 16 augustus onderstaande e-mail ontvangen:
|
|
Ik heb op 30 juli jl. een bevestiging ontvangen van mijn trade-in van Recommerce. Op 10 augustus heb ik € 81,- ontvangen, maar de bonus blijft uit. Ik heb op 16 augustus onderstaande e-mail ontvangen:
|
|
Beste antwoord door Jan van KPN
Dag
Wat fijn dat je reageert! Mijn voormalige nummer, waar ik ook het nieuwe contract mee afgesloten heb, was 06-******** Dat nummer is gehackt geweest in het weekend van 4,5,6 en 7 augustus. Ik ben daar voor in een KPN winkel geweest en heb een nieuw nummer gekregen. Dat nieuwe nummer staat nu ook in mijn profiel. Ik kan het contract naar jou doorsturen. Daar staat het oude nummer ook in.
Ik zie zojuist ook in mijn KPN app, dat het telefoonnummer met terugwerkende kracht is aangepast in alle facturen van mijn mobiele telefoon.
Groet,
Martine
Bedankt voor de duidelijke toelichting
Ik ga hier dieper induiken en hoop hier zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Ik zag dat je nog een soortgelijk topic had aangemaakt dus die ga ik verwijderen omdat het anders een beetje dubbel is :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.