Skip to main content
Beantwoord

Hoge factuur van KPN ontvangen. Waarom moet ik zoveel betalen?

  • 28 november 2023
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Bettina Smit
Nieuwkomer

Ik ben 7 weken niet thuis geweest maar een ander (buur) heeft mijn post en planten verzorgt heeft zij misschien naar buiten gebeld ik wil graag een uitdraai van wat er gebeld is.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Bettina Smit, de factuur die elke maand ontvangt bevat een specificatie waar je de eenmalige (bel)kosten kunt bekijken. Dat is pagina 2 van de factuur. De factuur vind je terug in MijnKPN

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4794 reacties
  • 28 november 2023

Die vindt u op pagina 2 van de factuur. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11080 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2023

Hallo @Bettina Smit, de factuur die elke maand ontvangt bevat een specificatie waar je de eenmalige (bel)kosten kunt bekijken. Dat is pagina 2 van de factuur. De factuur vind je terug in MijnKPN