Beantwoord

Onterechte kosten monteur nog niet rechtgezet

  • 17 March 2023
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN i.v.m. glasvezel aansluiting en daarna wijkaanbieding. Onterecht zijn de kosten van een monteur á € 75,= doorberekend in de eerste factuur. Hierover heb ik gebeld op 31-01-2023. Deze zouden in volgende maanden worden verrekend. Inmiddels heb ik de factuur van 28-2-2023 ontvangen maar er is niets verrekend. 

Kunt u hierover contact opnemen met mij?

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 18 March 2023, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @SB62! Buiten het forum om heb ik niet de mogelijkheid contact met je op te nemen. Wel heb ik de mogelijkheid het via deze weg voor je uit te zoeken.

Als je je profiel invult heb ik toegang tot je gegevens in de systemen. Wel is het sneller om 0800-0402 te bellen en een medewerker te vragen wat de status is. 

Dankjewel Bram,

Ik heb mijn gegevens ingevuld maar zal eerst zelf proberen te bellen. Als dat niet lukt kom ik bij je terug.

Groet, Sylvia