Skip to main content
Beantwoord

Onterechte kosten monteur nog niet rechtgezet

  • 17 maart 2023
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Goedendag,

Ik ben onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN i.v.m. glasvezel aansluiting en daarna wijkaanbieding. Onterecht zijn de kosten van een monteur á € 75,= doorberekend in de eerste factuur. Hierover heb ik gebeld op 31-01-2023. Deze zouden in volgende maanden worden verrekend. Inmiddels heb ik de factuur van 28-2-2023 ontvangen maar er is niets verrekend. 

Kunt u hierover contact opnemen met mij?

Alvast bedankt.

 

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @SB62! Buiten het forum om heb ik niet de mogelijkheid contact met je op te nemen. Wel heb ik de mogelijkheid het via deze weg voor je uit te zoeken.

Als je je profiel invult heb ik toegang tot je gegevens in de systemen. Wel is het sneller om 0800-0402 te bellen en een medewerker te vragen wat de status is. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2023

Welkom op het forum @SB62! Buiten het forum om heb ik niet de mogelijkheid contact met je op te nemen. Wel heb ik de mogelijkheid het via deze weg voor je uit te zoeken.

Als je je profiel invult heb ik toegang tot je gegevens in de systemen. Wel is het sneller om 0800-0402 te bellen en een medewerker te vragen wat de status is. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 maart 2023

Dankjewel Bram,

Ik heb mijn gegevens ingevuld maar zal eerst zelf proberen te bellen. Als dat niet lukt kom ik bij je terug.

Groet, Sylvia