Vraag

Ontvang steeds herinneringen voor al retour gestuurde apparatuur

  • 17 June 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedemiddag,

Enkele weken geleden ben ik overgestapt op een andere provider en zodoende heb ik apparatuur retour moeten zenden (modem en KPN TV+ Box). De gevraagde apparatuur heb ik in één doos geretourneerd.

Vervolgens ontving ik een ontvangstbevestiging van alleen de modem en niet de KPN TV + Box. Op basis van deze mail heb ik telefonisch contact gehad met KPN op woensdag 12-6 waarin mij werd verzekerd dat de reminders zouden stoppen. 
Vandaag ontving ik echter een laatste herinnering met wederom het verzoek de KPN TV + Box te sturen, wat ik als gesteld allang had gedaan. Derhalve weer telefonisch contact opgenomen met KPN alwaar ik werd doorverwezen naar CEVA Logistics om het probleem op te lossen. Het nummer dat ik kreeg is echter niet werkend en tevens brutaal dat de klant de problemen op moet lossen van interne problematiek bij KPN.

Graag verneem ik hoe we dit definitief op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Ricardo


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ricardo17 en welkom hier op onze Community!

Het lijkt er op dat jouw retourzending niet goed gekoppeld is aan jouw klantnummer, waardoor er nu ten onrechte herinneringen worden verzonden. Dit wordt gedaan door een geautomatiseerd systeem, dus ik kan dit niet voor je stopzetten. Helaas gebeurt dit vaker. 

Weet wel dat je deze herinneringen volledig mag negeren. Mocht je hierna onverhoopt toch nog een herinnering ontvangen, laat mij dit dan even weten. Zou je in dat geval ook meteen je forumprofiel in willen vullen?

Reageer