Vraag

Opzeggen na emigratie Frankrijk lukt maar niet

  • 28 November 2022
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Per Februari dit jaar zijn we geemigreerd. 

Via de website getracht het abonnement op te zeggen. 

Steeds weer wordt er verzocht om aanvullende documenten. Ook om een kopie van het arbeidscontract!?

Ondanks diverse telefonische contacten met KPN en herinnering emails aan KPN nog steeds geen reactie ontvangen. Behalve dat er steeds maandelijks een bedrag afgeschreven wordt. 

Ik vrees dat er niets anders op zit om de bedragen te storneren. 

Benieuwd of ik nu wel een reactie krijg….

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@SdB01 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het zo lang duurt om het contract op te zeggen. Het klopt inderdaad dat er bij emigratie aanvullende documenten nodig zijn. 

Maar ik begrijp dat er dus al documenten opgestuurd zijn. Ik controleer graag wat ik hiervan terug zie en wat de stand van zaken is. 

Voor wat betreft het storneren van facturen, dit is eigenlijk nooit een goed idee. Vaak zorgt dit uiteindelijk voor herinneringskosten en soms zelfs incassokosten. 

Op het moment dat blijkt dat de juiste documenten al eerder aangeleverd zijn, kan er later eventueel een vergoeding bepaald worden. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

Beste Rutger, 

Het forumprofiel heb ik ingevuld. 

Ik hoop een spoedige afwikkeling. 

 

Met vriendelijke groet,

Stef de Boer 

Reputatie 7
Badge +15

@SdB01 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je uitgezocht en we hebben nog niet de juiste documenten ontvangen om de opzegging in orde te maken. 

Mijn collega adviseerde om de gevraagde bewijsstukken in dit geval te mailen naar opzeggen@kpn.com. Dit e-mailadres is enkel voor bewijsstukken in deze situaties. 

Hierbij zou ik adviseren het verhaal zo duidelijk mogelijk uit te leggen, met hierbij de juiste datum van emigreren en dus inderdaad de documenten waarom gevraagd wordt in het Nederlands of Engels. 

Mijn collega's gaan hier dan mee aan de slag. 

Rutger, 

Ik vrees dat je collega niet volledig op de hoogte is. 

Op 2 september heb ik mijn arbeidscontract toegestuurd.

Op 4 oktober nogmaals en op 8 november een herinneringsmail gestuurd. 

Al deze mails zijn naar opzeggen@kpn.com gestuurd maar geen inhoudelijke reactie ontvangen. 

Daarnaast ben ik van mening dat het toesturen van het arbeidscontract een inbreuk is op de wet van de privacy is. omdat in het contract over bepalingen staan die een derde partij, in dit geval KPN, niets aangaat.  

Hoe het ook zij, er zijn stukken opgestuurd maar tot op heden niets meegedaan. 

Gegroet,

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@SdB01 Dan is het inderdaad bijzonder dat mijn collega aangeeft de stukken nogmaals te sturen. 

Ik heb nogmaals navraag gedaan, zodra ik reactie heb zal ik het zo snel mogelijk delen!