Beantwoord

Overstap van Ziggo naar KPN: cashback via een derde partij niet ontvangen

  • 18 December 2022
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben vorige week opgeleverd op mijn 1Gb/1Gb glasvezel verbinding en kwam van Ziggo.

Nu had ik via CashbackXL het abbonement 3 keer afgesloten met een cashback van €60,-. De order de 4e keer met tegenzin telefonisch geplaatst de dame zei dat het wel goed zou komen met de CashbackXL en dat ik dat geld wel zou krijgen ook als zij de order invoerde ik had mijn twijfels.... Nu is het dus niet via die refferall gegaan en loop ik €60,- mis.… ()

 

Daarnaast had ik gevraagd om oplevering op 11 Januari dat is 8 december geworden... Prima ik begreep dat jullie Ziggo dus ook direct stop zette na oplevering maar dat gebeurde dus niet, dus best verwarrend..

Zelf gebeld en uiteindelijk dit geregeld:

Deze diensten zijn beëindigd

Dienst Einddatum Afkoop resterende abonnementstermijnen
Ziggo Internet 07-01-2023 Nee
Digitale Kabel TV 07-01-2023 Nee

 

en maand te vroeg waardoor ik nog €27,- extra kosten heb van mijn oude provider Ziggo en in de mail van jullie staat

 

"Opzeggen van uw huidige internetdiensten
U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij Ziggo. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor."

 

Ondertussen heb ik Ziggo zelf opgezegd met inachtneming 1 maand opzegtermijn maar ik heb dus wel de dubbele kosten... Heb het Ziggo modem verder ook teruggestuurd want ben natuurlijk wel tevreden met mijn glas aansluiting met een goede prijs.… Ben tevens ook KPN Mobiel klant geworden dus alles overgezet dus mijn vraag....

 

De €27,- extra abonnementskosten en €60,- misgelopen cashback, kunnen we dit nog oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 22 December 2022, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Kan een medewerker meekijken?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pudding94! Ik kijk met je mee. 

Ik zie dat je inderdaad de overstapservice hebt gebruikt. Vervelend te zien dat daar iets niet goed is gegaan. Goed dat je Ziggo zelf hebt opgezegd. Wil je laten weten wanneer Ziggo de eindfactuur gestuurd heeft? Dan laat ik je weten waar je die naar op kan sturen zodat we het bedrag voor je kunnen vergoeden op de factuur. 

Verder heb je het over een cashback actie. Wil je laten weten voor welk product dit was? En waar je de aanbieding hebt zien staan? Dan kijk ik voor je naar de mogelijkheden daarin. 

@Bram_ 

 

Zie hier de site die ik altijd gebruik voor KPN Cashback

 

Dat is akkoord, ik zal het melden als ik de Ziggo eindfactuur heb ontvangen. Dank u wel

Reputatie 7
Badge +17

@Pudding94 ik heb voor je gekeken. De actie van die website geldt alleen als je ook via daar de bestelling doet. De collega had deze belofte niet mogen doen. Om diezelfde reden kan ik ook niet alsnog de 60 euro vergoeden. 

Wel kan ik dus de kosten vergoeden die bij Ziggo gemaakt zijn na de datum waarop KPN is aangesloten.