Vraag

Ten onrechte monteurskosten op de rekening

  • 3 December 2022
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Badge

ten onrechte monteurskosten op factuur,

op mijn laatste factuur staan kosten voor het gebruik van een de diensten van een monteur.

slechte wifi en apparatuur lag hier aan ten grondslag.

nu word er € 70,- euro afgeschreven terwijl de monteur vermeldde op zijn laptop dat dit niet betaald hoeft te worden.

via de klantenservice geprobeerd om iemand met verstand van zaken aan de lijn te krijgen maar daar ben ik na 1,5 uur wachten en verkeerd doorverbinden maar mee gestopt.

kunt u mij vertellen hoe u dit gaat oplossen?? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @hercules1313 en welkom hier op ons forum :)

Als de monteur heeft aangegeven dat je hier niet voor hoefde te betalen, dan is het natuurlijk vreemd wanneer er wel kosten in rekening worden gebracht dus goed dat je hier melding van maakt. Kun je mij nog vertellen waar de monteur precies voor is geweest en wat hij heeft gedaan? En zou je ook meteen je forumprofiel in willen vullen (ik mis je postcode & huisnummer nog) zodat ik eens mee kan gaan kijken? Alvast bedankt!

Badge

De monteur heeft modem en WiFi versterker vervangen omdat mijn WiFi niet meer goed werkte.

na diverse testen heeft hij alles vervangen en mij verteld dat dit niet door ons kwam en dat daarmee Kpn de kosten voor haar rekening zou nemen.

op zijn tablet kon hij echter de kosten voor ons niet schrappen en heeft daar een melding van gemaakt op het formulier dat door mij ondertekent is.

Reputatie 7
Badge +12

De monteur heeft modem en WiFi versterker vervangen omdat mijn WiFi niet meer goed werkte.

na diverse testen heeft hij alles vervangen en mij verteld dat dit niet door ons kwam en dat daarmee Kpn de kosten voor haar rekening zou nemen.

op zijn tablet kon hij echter de kosten voor ons niet schrappen en heeft daar een melding van gemaakt op het formulier dat door mij ondertekent is.

Bedankt voor de toelichting @hercules1313 :)

Zou je je postcode & huisnummer nog toe willen voegen aan je forumprofiel? Alvast dank!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @hercules1313, ik zie dat je je profiel hebt aangevuld waarvoor dank :)

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie op 3 december een melding staan dat de monteurskosten zullen worden gecrediteerd (op verzoek van de monteur). Houd de komende factuur even in de gaten, hierop worden deze kosten gecrediteerd!