Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde buitenlandbundel zou geannuleerd zijn, ik zie het echter nog wel

  • 16 september 2023
  • 14 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste,

woensdag avond contact met 1 van jullie medewerker gehad. Ik heb de foute buitenland bundel gekocht en jullie medewerker zei dat de bundel koop geannuleerd is.

echter staat die er bij mij nog steeds tussen, kunnen jullie deze nog een keer verwijderen

alvast bedankt

groetjes Chayen 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik had niet door dat je weer terug was, dat maakt het makkelijk. Er is inderdaad iets gebruikt van de bundel, maar doordat het niet goed werkte kon je er praktisch geen gebruik van maken. Ik heb die bundel voor je vergoed, deze zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

  • Deelnemer
  • 17 september 2023

Hoeft niet meer verwijderd te worden bedankt😊


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Chayen, welkom op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels opgelost is. Is de bundel toch nog van pas gekomen of is het op een andere manier opgelost? 


  • Deelnemer
  • 20 september 2023

Hoi Jesper,

nee hij is helemaal niet van pas gekomen helaas. Jammer det de annulering door jullie collega niet is doorgevoerd. Zonde geld maar helaas is het zo.

 

groetjes Chayen 


  • Deelnemer
  • 20 september 2023

Ik zit nu in het buitenland maar om nu contact met jullie te krijgen is moeilijk. Heb het wel geprobeerd om de bundel alsnog geannuleerd te krijgen.

 

 


Jasper van KPN
Moderator

Hebben we het daarbij over prepaid of een abonnement? Een geactiveerde bundel kan niet geannuleerd worden. Bij een abonnement kan de bundel wel vergoed worden als die niet is gebruikt in het buitenland.


  • Deelnemer
  • 22 september 2023

Ik heb een abonnement en daarbij is een buitenland bundel toegevoegd . Echter kan ik deze niet gebruiken hier heb ik vorige week woensdag al voor gebeld en deze zou geannuleerd zijn. Echter zie ik deze nog steeds in de app en staat erbij dat ik 16mb heb verbruikt. Echter kon ik deze niet gebruiken omdat die het niet deed. Heel apart allemaal maar als die niet meer geannuleerd kan worden dan is dat helaas zo en zal ik deze gewoon betalen


Jasper van KPN
Moderator

Zoals gezegd kunnen we achteraf naar die bundel kijken, als die helemaal niet gebruikt is kan die op dat moment vergoed worden. Op die manier kan de aankoop toch gecorrigeerd worden.


  • Deelnemer
  • 25 september 2023

Als jullie daarna willen kijken graag!

bedankt alvast


Jasper van KPN
Moderator

Als je een seintje geeft als je terug bent en je forumprofiel volledig invult (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen we daar op dat moment een blik op werpen ðŸ™‚


  • Deelnemer
  • 26 september 2023

Ik heb de informatie aangevuld 😊


Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed, ben je inmiddels ook weer in Nederland? Of dat nog niet? Zoals gezegd is het van belang dat je weer terug bent en de bundel ongebruikt is voordat we dit kunnen doen.


  • Deelnemer
  • 27 september 2023

Ik ben weer terug in nederland en heb met de klantenservice contact op genomen. Ze gaven aan dat ze het niet meer kunnen annuleren. Ook omdat er in de app staat dat er 16mb verbruikt is wat ik apart vond want hij deed het niet. Maar ze konden het niet meer annuleren. Helaas maar het is zo 


Jasper van KPN
Moderator

Ik had niet door dat je weer terug was, dat maakt het makkelijk. Er is inderdaad iets gebruikt van de bundel, maar doordat het niet goed werkte kon je er praktisch geen gebruik van maken. Ik heb die bundel voor je vergoed, deze zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht.


  • Deelnemer
  • 28 september 2023

Hoi Jasper,

sorry ik had duidelijker moeten aangeven dat ik al terug was. Dankjewel voor de oplossing en de goede service!