Beantwoord

Waarom krijg ik bij twee ontvangers het Opnemen pakket gratis en bij één ontvanger niet?

  • 19 December 2022
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Omdat ik  2 tv ontvangers minder nodig heb (van de 3) wilde ik ze terugsturen en uit mijn  Hussel abbonnement halen. Ik hou er dan 1 over maar ben dan mijn gratis opnemen kwijt. Als ik 2 ontvangers hou heb ik wel gratis opnemen. Is dat niet vreemd?

icon

Beste antwoord door PeterG 19 December 2022, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee, dat is niet vreemd. Zo is het altijd al geweest. Bij de oudere abonnementen kwam het daar ook al zo ongeveer op neer.

Opnemen met 1 tv ontvanger kan wel. Maar dan moet u € 4,99 betalen voor opnemen. 

Tja, 1 ontvanger + opnemen kost 14,99

2 ontvangers + opnemen kost 15,00

Wat wordt je keuze?

Gooi je TWEE televisies de deur uit? Anders kan je gewoon toch die 2de ontvanger aanhouden? Voor die éne cent verschil...

Dat is nou juist mijn punt, waarom deze constructie. Waarom niet 5 euro goedkoper. Nu ga ik er inderdaad maar 1 terugsturen ipv 2.

Hoi., @Jozjo . Wel eerst uit het abonnement halen. Daarna krijg je een retour verzoek en stuur je hem pas terug. 

Afmelden van 1 decoder is verwerkt. Ook bevestigingsmail van gehad, maar (nog) geen retourverzoek. Komt die later?

Reputatie 7
Badge +13

@Jozjo Dat kan enkele weken duren. Dat gaat vaak in batches en het kan even duren voordat je het verzoek om te retourneren ontvangt. 

@Jozjo Dat kan enkele weken duren. Dat gaat vaak in batches en het kan even duren voordat je het verzoek om te retourneren ontvangt. 

Hallo Remco ik heb hem alvast teruggestuurd met een briefje erbij met de reden en mijn gegevens.

Reputatie 7
Badge +13

Dan komt het helemaal goed. Soms kruist deze zending dan de retourbrief maar die mag je dan gewoon negeren!