Beantwoord

Welke kosten zitten in Alles-1 Glasvezel instap

  • 18 December 2022
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een simpele vraag welke niet zichtbaar is bij je abonnement gegevens.

Waaruit bestaat het bedrag van 70,75 bij alles in 1 Glasvezel Instap?

Als ik nu kijk zijn de kosten veel lager. Betaal ik al jaren teveel ?  Wat is dus de specificatie

Naar internet, TV en vaste telefonie.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 22 December 2022, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u misschien een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Daar staat het op als het goed is.

Poeh, dat is een oud abonnement. Er zijn al sinds 2016 geen aparte '’glasvezel'’ abonnementen meer.

Waaruit bestaat het bedrag van 70,75 bij alles in 1 Glasvezel Instap?

Dat bestaat hieruit:

50 Mb/s internet, int. TV met 2 ontvangers + opnemen, vast telefoonnummer. Huidige prijs van het '’kale'’ abonnement durf ik je niet te zeggen, maar zie pag. 2 van je factuur zoals @Nick83 al aangeeft.

Extra opties als zenderpakketten* en belonbeperkt komen nog bovenop de kale prijs.

*bij dit pakket kun je kiezen uit ESPN of Pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement bij kpn afneemt.

Bij het huidige Hussel moet je 12,99 betalen als je ESPN wilt. Dan is alleen het pluspakket gratis.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pietkop! De prijs van het Alles-in-1 Glasvezel instap lag inderdaad hoger dan die van het normale Alles-in-1 instap. Onder andere omdat de snelheid hoger lag. 70Mbit/s ten opzichte van 50Mbit/s. Maar ook omdat de uploadsnelheid hetzelfde was als de downloadsnelheid. Verder was het uit mijn hoofd zo dat het opnemen pakket en een tweede tv-ontvanger bij de prijs van het pakket was inbegrepen.

Met de Hussel is het zo dat alle opties los aan- of uitgezet kunnen worden. Je kiest dus alleen voor de dingen die je wilt. In sommige gevallen is dit voordeliger. In andere gevallen is het juist voordeliger het huidige pakket te houden. Dit hangt voornamelijk af van of je alle inbegrepen pakketten gebruikt. 

In jouw geval is het goedkoper om je pakket om te laten zetten naar de Hussel. Ik wil je aanraden 0800-0402 te bellen en de mogelijkheden te overleggen.