Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN

  • 1 February 2023
  • 278 reacties
  • 27276 keer bekeken
Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN

Toon eerste bericht

278 reacties

Hallo @Coachmans , het is helaas nog niet tot iedereen en alle systemen bij KPN doorgedrongen hoe de wijzigingen correct toe te passen, is mij helaas ook zo overkomen.

De maand opzegtermijn is er even niet, maar wel een vorm van technische opzegtermijn, waarbinnen het voor KPN mogelijk is een wijziging, annulering of portering toe te passen.

In goed overleg met de klantenservice of de balie in de KPN-winkel kan bekeken worden per wanneer een aanpassing mogelijk is.

Gewoon nog een keer bellen en krijg je misschien iemand aan de telefoon die wel van de hoed en de rand weet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Als je overstapt met overstapservice naar een andere provider krijgen wij daar een bevestiging van. Pas wanneer de verbinding bij de andere provider daadwerkelijk actief is zal de nieuwe provider ons nog een seintje geven om het definitief op te zeggen. Deze is vermoedelijk nog niet binnen vanuit de nieuwe provider. Dat wordt dan de einddatum. 

Ik heb in november 2022 een glasvezel abonnement afgesloten voor 12 maanden voor 35 euro.

Gaat dit bedrag veranderen per 1 april en eventueel verhoogd worden vanaf juli? Of blijft mijn bedrag tot november 2023 nog steeds 35 euro per maand?

Ik heb in november 2022 een glasvezel abonnement afgesloten voor 12 maanden voor 35 euro.

Gaat dit bedrag veranderen per 1 april en eventueel verhoogd worden vanaf juli? Of blijft mijn bedrag tot november 2023 nog steeds 35 euro per maand?

Hallo @Xelias per 1 april wijzigen de voorwaarden, niet jouw tarieven.

Per juli wordt de inflatiecorrectie toegepast op jouw abo., maar daar krijg je ruim op tijd van tevoren bericht van per mail en meldingen op de facturen.

 

 

Dus stel dat dat 10% is dan zou mijn abonnement uitkomen op 38.50 (dus kortingen blijven actief)?

Dus stel dat dat 10% is dan zou mijn abonnement uitkomen op 38.50 (dus kortingen blijven actief)?

Hallo @Xelias inflkatiecorrectie wordt berekend over de bruto bedragen en ook over eventuele kortingen,

dus niet over netto bedragen.

Stel abo kost bruto €50 plus inflatiecorrectie 10% €5 wordt 55

Dan wordt je tijdelijke korting er af getrokken, stel -/- €15, netto ga je dan betalen €40

 

Je bent tot 1 april contractsvrij, dus tot dan kan je: 

Wil je door deze veranderingen liever iets aanpassen aan je abonnement of opzeggen? Dan kan dit zonder kosten, schriftelijk of via onze telefonische klantenservice

 

Dus de dag waarop je besteld is leidend en niet de dag dat je wordt aangesloten? Want dat laatste wordt namelijk gedaan na 1 april met de overstapservice en één maand opzegtermijn.

Reputatie 7
Badge +20

klopt @WhySoSerious 

Bij gebrek aan een goede functionerende search op dit forum mogelijk een dubbele post, zie mijn feature request.

Zijn Simyo contracten ook contractsvrij?

Heb je een mobiel abonnement gekoppeld aan jouw KPN Thuis abonnement en ontvang je hierdoor Combivoordelen? Dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contract

Ik denk zelf van niet, omdat Simyo Compleet een ander pakket is dan KPN Combi-voordeel.

Hallo @Wopper Simyo is dan wel een volle dochter van KPN, maar staat compleet buiten de wijzigingen die KPN doorvoert.

Als je dus een lopend vast contract bij Simyo hebt blijft dat gewoon bestaan inclusief de voordelen die je hebt bij Simyo omdat je ook een thuisabo bij KPN hebt.

Zeg je je thuisabo bij KPN op i.v.m. de a.s. voorwaardenwijzigingen, raak je ook je voordelen bij Symyo kwijt.

 

Jeps ik dacht het al, ik zag de vraag op een ander forum voorbij komen. Tnx voor de feedback.

Jeps ik dacht het al, ik zag de vraag op een ander forum voorbij komen. Tnx voor de feedback.

Graag gedaan @Wopper 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Wopper, wanneer je Combivoordelen krijgt geldt dit ook voor Simyo. 

Stel dat de verhoging in juli zodanig hoog is, kan ik dan ook gewoon nog opzeggen of kan dat uiterlijk tot 1 april?

Reputatie 7
Badge +13

Stel dat de verhoging in juli zodanig hoog is, kan ik dan ook gewoon nog opzeggen of kan dat uiterlijk tot 1 april?

Dat kan dan tot 1 april:

 

Wat betekent deze wijziging voor mij?

Door de wijziging van de Algemene Voorwaarden word je contractvrij. Dit ben je vanaf het moment dat we je informeren over de wijziging (in februari) tot het moment dat de wijziging ingaat (1 april 2023).

Heb je een mobiel abonnement gekoppeld aan jouw KPN Thuis abonnement en ontvang je hierdoor Combivoordelen? Dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contractvrij. 


Wil je door deze veranderingen liever iets aanpassen aan je abonnement of opzeggen? Dan kan dit zonder kosten, schriftelijk of via onze telefonische klantenservice

 

Je kan dan altijd even bellen met 0800-0402. 

Oke en mijn huidig contract loopt dan tot november 2023, dus dan kan ik pas weer vanaf november 2023 opzeggen?

Heb al gebeld met de klantenservice maar moet nog steeds teruggebeld worden met antwoorden🙈

Reputatie 7
Badge +13

Oke en mijn huidig contract loopt dan tot november 2023, dus dan kan ik pas weer vanaf november 2023 opzeggen?

Heb al gebeld met de klantenservice maar moet nog steeds teruggebeld worden met antwoorden🙈

 

De contract vrije periode duurt tot 1 april. Dan zullen jouw huidige contractvoorwaarden weer gelden. 

Hallo @Xelias inflatiecorrectie in juli of wanneer dan ook is nooit een reden om je contract voortijdig op te kunnen zeggen, zie de voorwaarden. 

 

Ik ben ontevreden en ik ben boos. Zelfs het aanmaken van een account op dit forum heeft me meer dan een uur gekost, foutmeldingen dat de service om een forumnaam aan te maken momenteel niet beschikbaar was en ik het later nogmaals moest proberen. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kunnen van KPN.

 

N.a.v. de email dat de voorwaarden aangepast zouden worden KPN 0800-0402 gebeld dat ik met mijn 06-nummer over wilde stappen naar T-Mobile. Diverse keren gebeld, vier of vijf keer. Iedere keer gaat er iets mis. Zo zou de wachttijd gemiddeld 12 minuten zijn, het werd meer dan 75 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Sorry meneer, we hadden een storing. Storing? Waar heb ik dat meer gehoord. Oh ja, bij het proberen te posten op dit forum.

 

Ik kan aantonen dat ik meerdere keren gebeld heb en meer dan 3 uur aan de lijn heb gehangen. Mensen bij 0800-0402 weten niet dat opzeggen mogelijk is. Of het is wel mogelijk, maar alleen als ik EN internet EN mobiel tegelijk opzeg. Ik geef dan aan dat het gewoon op dit forum staat maar dat wordt niet geloofd. Alsof je met je kop tegen de muur ramt, zo voelt contact met KPN onderhand.

 

De reden dat ik nu post is dat het vandaag weer mis ging. Begin deze week werd ik teruggebeld dat het inderdaad mogelijk was alleen met mijn 06-nummer over te stappen. Maar dan had ik wel een opzegtermijn van een maand, m.a.w. dat kon pas over een maand. Je kunt lulllen als brugman dat het op het forum staat dat dat niet zo is, het helpt niet.

Uiteindelijk wilde de laatste KPN-er mij een aanbod doen om mij voor KPN te behouden en ik kreeg een korting voorgesteld. Moegesteden en bang voor wat voor ellende er bij een overstap zou kunnen gebeuren ben ik daarmee akkoord gegaan.

Donderdag wordt ik teruggebeld door diezelfde KPN-er. Hij is teruggefloten want daar was deze actie niet voor bedoeld. Pardon? Ja, u mag van mijn meerdere wel overstappen naar T-mobile, maar u mag niet bij ons verlengen met een korting want dat is misbruik maken van de actie.

 

Ik zeg nu een heleboel lelijke woorden die ik niet zal typen. IK heb dit feestje niet bedacht, het komt uit de koker van KPN die ons abonnees een jaarlijkse verhoging, ook al heb je een vast contract, wil opleggen. KPN weet intern niet wat die actie inhoudt. En als ze er na diverse pogingen eindelijk achter zijn en je een aanbod doen om je te behouden wordt dat achteraf weer ingetrokken. KPN, wat is dit? Er staat NERGENS dat je NIET mag verlengen door deze actie. De actie is door KPN zelf in het leven geroepen. En als je dan als KPN eerst een aanbod doet, wees dan een man en kom dat aanbod gewoon na. Het gaat om een jaarcontract, niet iets waar jullie failliet aan kunnen gaan.

 

Tot slot: misschien hebben jullie behoefte aan iemand die zorgt dat intern de communicatie op orde komt? Want gezien wat er op dit forum staat is daar m.i. behoefte aan.

Ik ben ontevreden en ik ben boos. Zelfs het aanmaken van een account op dit forum heeft me meer dan een uur gekost, foutmeldingen dat de service om een forumnaam aan te maken momenteel niet beschikbaar was en ik het later nogmaals moest proberen. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kunnen van KPN.

 

N.a.v. de email dat de voorwaarden aangepast zouden worden KPN 0800-0402 gebeld dat ik met mijn 06-nummer over wilde stappen naar T-Mobile. Diverse keren gebeld, vier of vijf keer. Iedere keer gaat er iets mis. Zo zou de wachttijd gemiddeld 12 minuten zijn, het werd meer dan 75 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Sorry meneer, we hadden een storing. Storing? Waar heb ik dat meer gehoord. Oh ja, bij het proberen te posten op dit forum.

 

Ik kan aantonen dat ik meerdere keren gebeld heb en meer dan 3 uur aan de lijn heb gehangen. Mensen bij 0800-0402 weten niet dat opzeggen mogelijk is. Of het is wel mogelijk, maar alleen als ik EN internet EN mobiel tegelijk opzeg. Ik geef dan aan dat het gewoon op dit forum staat maar dat wordt niet geloofd. Alsof je met je kop tegen de muur ramt, zo voelt contact met KPN onderhand.

 

De reden dat ik nu post is dat het vandaag weer mis ging. Begin deze week werd ik teruggebeld dat het inderdaad mogelijk was alleen met mijn 06-nummer over te stappen. Maar dan had ik wel een opzegtermijn van een maand, m.a.w. dat kon pas over een maand. Je kunt lulllen als brugman dat het op het forum staat dat dat niet zo is, het helpt niet.

Uiteindelijk wilde de laatste KPN-er mij een aanbod doen om mij voor KPN te behouden en ik kreeg een korting voorgesteld. Moegesteden en bang voor wat voor ellende er bij een overstap zou kunnen gebeuren ben ik daarmee akkoord gegaan.

Donderdag wordt ik teruggebeld door diezelfde KPN-er. Hij is teruggefloten want daar was deze actie niet voor bedoeld. Pardon? Ja, u mag van mijn meerdere wel overstappen naar T-mobile, maar u mag niet bij ons verlengen met een korting want dat is misbruik maken van de actie.

 

Ik zeg nu een heleboel lelijke woorden die ik niet zal typen. IK heb dit feestje niet bedacht, het komt uit de koker van KPN die ons abonnees een jaarlijkse verhoging, ook al heb je een vast contract, wil opleggen. KPN weet intern niet wat die actie inhoudt. En als ze er na diverse pogingen eindelijk achter zijn en je een aanbod doen om je te behouden wordt dat achteraf weer ingetrokken. KPN, wat is dit? Er staat NERGENS dat je NIET mag verlengen door deze actie. De actie is door KPN zelf in het leven geroepen. En als je dan als KPN eerst een aanbod doet, wees dan een man en kom dat aanbod gewoon na. Het gaat om een jaarcontract, niet iets waar jullie failliet aan kunnen gaan.

 

Tot slot: misschien hebben jullie behoefte aan iemand die zorgt dat intern de communicatie op orde komt? Want gezien wat er op dit forum staat is daar m.i. behoefte aan.

Helemaal mee eens, ook bij mij een hoop gedoe met mijn mobiele abonnement.

Met het opzeggen van mijn thuisabonement was niks aan de hand ging allemaal zonder problemen. Maar mijn mobiele abonnement is echt een drama. Meerdere keer gebeld abonement contract vrij laten maken en nee hoor meneer u krijgt geen afkoopsom gefactureerd. En daar begon de ellende. Overstap aangevraagd naar youfone en ka hoor ik ontvang een factuur met een afkoopsom. Gisteren weer gebeld, en grof behandeld, mevrouw ging gewoon in discussie dat dit niet zo was en ik verwees naar het forum, naar het originele bericht van haar eigen collega. Nee meneer ik mag niet kijken naar het forum. U begrijpt het echt verkeerd u kunt toch niet zomaar overstappen met uw mobiel. Terwijl mij dit al 10x voordat ik überhaupt de overstap aanvroeg is medegedeeld dat dit gewoon kon aangezien ik combivoordelen had. Nee echt niet zei mevrouw. Ik was ondertussen echt aan het koken, en heb boos gezegt dat mevrouw zich maar eens moest gaan inlezen en mij niet als achterlijke moest behandelen. Vervolgens moest ik mijn toon minderen zei mevrouw. Nou echt bozer kon je me niet maken. Ik zit met een rekening van ruim 300 euro in deze zware tijden en kom bij een zooitje ongeregeld terecht welke niet op de hoogte zijn van de regelingen binnen KPN. Vervolgens boos opgehangen en even later weer gebeld nu wel een behulpzame medewerker die na wat uitzoeken inderdaad zei u heeft gelijk alleen de systemen werken totaal niet mee. De uiteindelijke oplossing van deze mevrouw ik maak een ticket aan en als u morgen(vandaag) om 16.00 uur niet teruggebeld bent moet u zelf maar contact opnemen. Met andere worden er word zeer weinig opgelost en ze weten alle niet hoe het in elkaar steekt. Heb wel gemeld dat ik de factuur echt niet ga betalen en direct terugboek mochten ze hem incasseren.

Ik ben sinds 1 maart maar liefst 7 keer gebeld door nummer 085-0295333. Vanwege wintersport heb ik niet eerder opgenomen dan gisteren. 
Ik kreeg een uiterst rommelig handelend meisje aan de telefoon die mij een verlengingsvoorstel voor mijn internet&tv abonnement wilde doen omdat ‘mijn contract binnenkort verloopt’. 
Dat is echter pas in november, tenzij ze doelt op het contractvrij zijn door deze wijziging in voorwaarden.
Net toen ik daarover door wilde vragen werd de verbinding verbroken.
Ze wist wat gegevens van mij (naam, einddatum contract, samenstelling abonnement), en toch heb ik ergens het gevoel dat deze dame niet van KPN was, zoals ze zei te zijn.
Waarom zou KPN mij korting aanbieden? Dat is bepaald niet in lijn met wat ik allemaal lees in deze thread.
Helaas heb ik geen vragen meer kunnen stellen; hopelijk bellen ze nog een keer terug.
Iemand anders ook deze ervaringen n.a.v. het contract vrij zijn?

Ik ben sinds 1 maart maar liefst 7 keer gebeld door nummer 085-0295333. Vanwege wintersport heb ik niet eerder opgenomen dan gisteren. 
Ik kreeg een uiterst rommelig handelend meisje aan de telefoon die mij een verlengingsvoorstel voor mijn internet&tv abonnement wilde doen omdat ‘mijn contract binnenkort verloopt’. 
Dat is echter pas in november, tenzij ze doelt op het contractvrij zijn door deze wijziging in voorwaarden.
Net toen ik daarover door wilde vragen werd de verbinding verbroken.
Ze wist wat gegevens van mij (naam, einddatum contract, samenstelling abonnement), en toch heb ik ergens het gevoel dat deze dame niet van KPN was, zoals ze zei te zijn.
Waarom zou KPN mij korting aanbieden? Dat is bepaald niet in lijn met wat ik allemaal lees in deze thread.
Helaas heb ik geen vragen meer kunnen stellen; hopelijk bellen ze nog een keer terug.
Iemand anders ook deze ervaringen n.a.v. het contract vrij zijn?

Ik kreeg toen ik telefonisch aangaf te willen opzeggen(thuisabonement) een aanbod om toch klant te blijven. Dan zou het abonnement overgezet worden naar de nieuwe abonementsvorm incl een actie. Ik ben er niet op ingegaan, maar wellicht voor jou wel interessant.

Reputatie 7
Badge +30

Jammer te horen dat jullie beiden niet zulke goede ervaringen hadden met de klantenservice, ontevredenenboos en dannydw. De informatie hierover is voor alle collega's beschikbaar, dus je had hier bij het eerste contact gewoon goed mee geholpen moeten worden.

 

Uiteindelijk wilde de laatste KPN-er mij een aanbod doen om mij voor KPN te behouden en ik kreeg een korting voorgesteld. Moegesteden en bang voor wat voor ellende er bij een overstap zou kunnen gebeuren ben ik daarmee akkoord gegaan.

Donderdag wordt ik teruggebeld door diezelfde KPN-er. Hij is teruggefloten want daar was deze actie niet voor bedoeld. Pardon? Ja, u mag van mijn meerdere wel overstappen naar T-mobile, maar u mag niet bij ons verlengen met een korting want dat is misbruik maken van de actie.

Specifiek hierover, @ontevredenenboos: als jouw mobiele abonnement een contractstermijn heeft die nog langer dan 4 maanden loopt, dan is verlengen niet mogelijk. Je kunt dan wel overstappen naar een andere provider omdat je vanuit de AV wijziging contractsvrij bent. Maar als je bij ons zou willen verlengen dan is dat niet van toepassing. Immers ga je door bij ons te verlengen akkoord met die wijziging van de voorwaarden. Waardoor je niet contractsvrij bent, en je originele contractsdatum leidend is. Verlengen kan dan 120 dagen (= ongeveer 4 maanden) voor einde contractsdatum. Dus in dit geval klopt het dat je geen gebruik kunt maken van de actie.

 

 

Helemaal mee eens, ook bij mij een hoop gedoe met mijn mobiele abonnement.

Met het opzeggen van mijn thuisabonement was niks aan de hand ging allemaal zonder problemen. Maar mijn mobiele abonnement is echt een drama. Meerdere keer gebeld abonement contract vrij laten maken en nee hoor meneer u krijgt geen afkoopsom gefactureerd. En daar begon de ellende. Overstap aangevraagd naar youfone en ka hoor ik ontvang een factuur met een afkoopsom. Gisteren weer gebeld, en grof behandeld, mevrouw ging gewoon in discussie dat dit niet zo was en ik verwees naar het forum, naar het originele bericht van haar eigen collega. Nee meneer ik mag niet kijken naar het forum. U begrijpt het echt verkeerd u kunt toch niet zomaar overstappen met uw mobiel. Terwijl mij dit al 10x voordat ik überhaupt de overstap aanvroeg is medegedeeld dat dit gewoon kon aangezien ik combivoordelen had. Nee echt niet zei mevrouw. Ik was ondertussen echt aan het koken, en heb boos gezegt dat mevrouw zich maar eens moest gaan inlezen en mij niet als achterlijke moest behandelen. Vervolgens moest ik mijn toon minderen zei mevrouw. Nou echt bozer kon je me niet maken. Ik zit met een rekening van ruim 300 euro in deze zware tijden en kom bij een zooitje ongeregeld terecht welke niet op de hoogte zijn van de regelingen binnen KPN. Vervolgens boos opgehangen en even later weer gebeld nu wel een behulpzame medewerker die na wat uitzoeken inderdaad zei u heeft gelijk alleen de systemen werken totaal niet mee. De uiteindelijke oplossing van deze mevrouw ik maak een ticket aan en als u morgen(vandaag) om 16.00 uur niet teruggebeld bent moet u zelf maar contact opnemen. Met andere worden er word zeer weinig opgelost en ze weten alle niet hoe het in elkaar steekt. Heb wel gemeld dat ik de factuur echt niet ga betalen en direct terugboek mochten ze hem incasseren.

@dannydw, jou raad ik aan om toch nog een keer te bellen (0800-0402, gratis). Geef aan dat het om opzeggen gaat, je zou dan direct moeten uitkomen bij de collega's van de opzegafdeling. ZIj zijn ook degenen die de afkoopsom kunnen corrigeren.

 

 

 

Ik ben sinds 1 maart maar liefst 7 keer gebeld door nummer 085-0295333. Vanwege wintersport heb ik niet eerder opgenomen dan gisteren. 

Dit is, voor zover ik kan inzien, niet een nummer van ons. Wij bellen eigenlijk altijd met 088-nummers. Kan het zijn dat je (ook) zakelijke diensten hebt, @Jeppiepruts? Want dan vermoed ik dat dit een derde partij aanbieder is die graag zou willen dat je naar hen overstapt.

Helemaal mee eens, ook bij mij een hoop gedoe met mijn mobiele abonnement.

Met het opzeggen van mijn thuisabonement was niks aan de hand ging allemaal zonder problemen. Maar mijn mobiele abonnement is echt een drama. Meerdere keer gebeld abonement contract vrij laten maken en nee hoor meneer u krijgt geen afkoopsom gefactureerd. En daar begon de ellende. Overstap aangevraagd naar youfone en ka hoor ik ontvang een factuur met een afkoopsom. Gisteren weer gebeld, en grof behandeld, mevrouw ging gewoon in discussie dat dit niet zo was en ik verwees naar het forum, naar het originele bericht van haar eigen collega. Nee meneer ik mag niet kijken naar het forum. U begrijpt het echt verkeerd u kunt toch niet zomaar overstappen met uw mobiel. Terwijl mij dit al 10x voordat ik überhaupt de overstap aanvroeg is medegedeeld dat dit gewoon kon aangezien ik combivoordelen had. Nee echt niet zei mevrouw. Ik was ondertussen echt aan het koken, en heb boos gezegt dat mevrouw zich maar eens moest gaan inlezen en mij niet als achterlijke moest behandelen. Vervolgens moest ik mijn toon minderen zei mevrouw. Nou echt bozer kon je me niet maken. Ik zit met een rekening van ruim 300 euro in deze zware tijden en kom bij een zooitje ongeregeld terecht welke niet op de hoogte zijn van de regelingen binnen KPN. Vervolgens boos opgehangen en even later weer gebeld nu wel een behulpzame medewerker die na wat uitzoeken inderdaad zei u heeft gelijk alleen de systemen werken totaal niet mee. De uiteindelijke oplossing van deze mevrouw ik maak een ticket aan en als u morgen(vandaag) om 16.00 uur niet teruggebeld bent moet u zelf maar contact opnemen. Met andere worden er word zeer weinig opgelost en ze weten alle niet hoe het in elkaar steekt. Heb wel gemeld dat ik de factuur echt niet ga betalen en direct terugboek mochten ze hem incasseren.

@dannydw, jou raad ik aan om toch nog een keer te bellen (0800-0402, gratis). Geef aan dat het om opzeggen gaat, je zou dan direct moeten uitkomen bij de collega's van de opzegafdeling. ZIj zijn ook degenen die de afkoopsom kunnen corrigeren.

Hoi Erik,

Zojuist nogmaals gebeld en bij de opzeg afdeling terrecht gekomen. Meneer kon er niks mee en zag de notities van gisteren staan en vertelde inderdaad dat ik gelijk heb, wat ik al meerdere keren gehoord heb. En gaf als oplossing als het bedrag word afgeschreven deze te storneren en dan hopen dat er een creditnota volgt. Mocht ik een herinnering ontvangen moet ik wederom bellen. Lijkt een beetje op afschuiven naar een ander terwijl niemand weet hoe het juist in te voeren in jullie systemen.

Ik ben sinds 1 maart maar liefst 7 keer gebeld door nummer 085-0295333. Vanwege wintersport heb ik niet eerder opgenomen dan gisteren. 

Dit is, voor zover ik kan inzien, niet een nummer van ons. Wij bellen eigenlijk altijd met 088-nummers. Kan het zijn dat je (ook) zakelijke diensten hebt, @Jeppiepruts? Want dan vermoed ik dat dit een derde partij aanbieder is die graag zou willen dat je naar hen overstapt.


Nee, ik heb geen zakelijke diensten. Vandaag weer gebeld. En direct na opnemen wordt er opgehangen. Dat is dus ook geen toeval meer.
Het vermoeden van een derde partij heb ik sowieso, al zeiden ze gisteren echt namens KPN te bellen. En ze wisten mijn naam, contractsoort (en inhoud) en einddatum contract.
In hoeverre zijn mijn abonnementsgegevens openbaar inzichtelijk voor derde partijen?

Reageer