Skip to main content
Beantwoord

Wil graag contact met KPN over hoge rekeningen

  • 22 maart 2022
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

hele duren  rekening gekregen voor contact met jullie 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Klompmaker ,

Heeft het haast?

KPN is hiervoor telefonisch bereikbaar via 0800-0402. 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Heeft het geen haast?  Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Edit : 

Als het gaat om een eerder contact met KPN, dan vergoedt KPN geen kosten als je via een commercieel belbedrijf met KPN hebt gebeld.  

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

  • 22 maart 2022

Hallo @Klompmaker , als je bedoelt dat je met een 090x-nummer hebt gebeld naar KPN, dan kan dat zeker, maar is heel erg duur, gemiddeld 1 euro per minuut.

KPN is gewoon gratis te bereiken onder nummer 0800 0402 en nee, KPN gaat die kosten niet vergoeden.

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 22 maart 2022

Hallo @Klompmaker ,

Heeft het haast?

KPN is hiervoor telefonisch bereikbaar via 0800-0402. 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Heeft het geen haast?  Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Edit : 

Als het gaat om een eerder contact met KPN, dan vergoedt KPN geen kosten als je via een commercieel belbedrijf met KPN hebt gebeld.