Beantwoord

STB-zap-03/-40462 videoserver

  • 30 November 2020
  • 6 reacties
  • 619 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

van Telfort naar KPN overgezet,,

 

nu probleem met tv terug kijken melding STB-zap-03/-40462 videoserver.

 

frissestart gedaan modem 10 minuten uitgeschakeld.

 

is dit toeval of  zijn er meerdere klachten 

icon

Beste antwoord door Veba 3 December 2020, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2
Badge

ik ben overgezet van Telfort naar KPN.

 

nu een storing met tv terug kijken STB-zap-03/40462

storing in netwerk sinds ik ben over gezet.

 

ik heb echt niks tegen het overzetten naar kpn maar dat je geen contact met ze kan krijgen pik ik niet meer .

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Zelfde hier! Bahh

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Veba! Je kunt altijd contact met ons krijgen, het duurt nu helaas wat langer dan gewenst, omdat het enorm druk is: sorry hiervoor!
Ik lees dat je de foutmelding STB-zap-03/40462 videoserver te zien krijgt. Krijg je deze melding te zien als je opnames terugkijkt of als je gebruik maakt van de functie “Terugkijken”? Ik heb gezien dat jij jouw profiel al ingevuld hebt, super! Wil je onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” het type/model van de TV ontvanger en het serienummer vermelden? Het serienummer vindt je terug op de onderkant van de TV ontvanger. Vertel ook even hoe de TV ontvanger aangesloten is op het modem.
Wat ik ook graag wil weten, is bij welk programma + zender + datum en tijdstip je deze melding krijgt?

@Jaxie Als jij last hebt van exact dezelfde foutmelding, gelden de bovengenoemde vragen ook voor jou. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Reputatie 2
Badge

Vandaag gebeld door een  KPN medewerker .

Het probleem is vannacht opgelost door een software update van de KPN.

 

Alles werkt weer perfect.

 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +16

Super, @Veba: zo hoort het ook te zijn en zo horen wij dat graag! Fijn dat je dit nog laat weten. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.

Reputatie 2
Badge

opgelost