Vraag

3e keer afspraak niemand op komen dagen!!!

  • 13 March 2020
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

27 febrauri afspraak tussen 1500 en 1700 uur niemand kwam opdagen!

gisteren 12 maart ook  weer werdt gebeld dat niet ging lukken! tussen 1500-1700

en dat ik morgen teruggebeld wel gedaan uiteindelijk afgesproken dat er vandaag 13 maart iemand langs zou komen tussen 1500-1700 uur om glasvezel om te zetten!

maar ja je raadt het al! kpn werkt uit de cloud!! dus niet!!

gebeld naar 0800-0402 kreeg nummer van planning om te weten of er iemand kwam!maar dit was het nummer waar alleen monteurs op mochten bellen.

al gevraagd of ik het niet zelf kon doen.

kortom opgehangen ze zoeken het uit ik ga ook geen kontakt meer opnemen ook!

ga lekker in bad leggen en me beraden wat me kpnkompleet met 6 tvs en 4 telefoon abbos ga doen!

en of er uberhaupt een alternatief is 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @patrick vd w . Welkom op het forum.

Zeer vervelend wat jou overkomt. Ik begrijp dat het gaat om het omzetten van jou koper verbinding naar een glasvezel verbinding?

Heb jij op dit moment nog wel diensten? 

Kun je jouw profiel aanvullen en een seintje geven als je dit gedaan hebt?

goedemorgen erwin,

had al glasvezel ,maar mailtje gehad dat er wat omgezet moest worden.

tevens ook gelijk abbo omgezet naar hussel 200mbit.

had halve dag vrij genomen om afspraak kpn op 27 februari tussen 1500 en 1700 uur.niemand op komen dagen! hier over gebeld gezegd maak maar nieuwe afspraak dit weer gedaan.

zou vervolgens weer iemand op 12 maart komen tussen 1500 en 1700 werdt rond 1600 gebeld door planning joh gaat de monteur niet meer lukken .

nog gevraagd joh laat de monteur anders ff bellen kan ik het misschien zelf maar geen kontakt

ik zeg meen je niet planning zegt bel je morgen terug had ik ff gemist maar teruggebeld naar 0800-0402 deze met planning gebeld en deze hadden toegezegd om dan tussen 1500 en 1700 uur langs te komen,maar ja je raad het al geen belletje en wachten tot je een ons weegt!

weer gebeld 0800-0402 deze gaf aan om zelf even naar planning te bellen hoe wat waar waarom,maar daar kreeg ik de wind van voren hoe ik aan dit nummer kwan en dat dit alleen voor monteurs was en dat ik op moest hangen.  dit schoot bij mij ff in het verkeerde keelgat.

aangezien je met die AI ellende geeneens een mailtje kan sturen over me hierboven meegemaakte miscommunicatie kan sturen.

schoot dit ff in me verkeerde keelgat,zodoende boze primaire reactie !

m.v.g p van der wulp

Reputatie 7
Badge +17

@patrick vd w Na alle moeite en tijd die je erin gestoken hebt, is de reactie volkomen te begrijpen. Er is erg slordig omgegaan met de monteursafspraak en de afhandeling hiervan. Dit is niet de bedoeling. Klopt het dat er nu nog steeds geen afspraak ingepland is:thinking:? Kunnen wij dit eventueel voor je in orde maken?:innocent:  

ja klopt lisa;

nee nog geen nieuwe afspraak andere was ook niet afgezegd.

graag idd nogmaals maar afspraak inplannen. liefst tussen 1500 en 1700 uur weer maakt niet uit welke dag.

Reputatie 7
Badge +30

Gaan we regelen voor je. Zou je dan wel je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet weer gereageerd hebt, @patrick vd w. Daarnaast komen monteurs op dit moment ook niet mer langs, in verband met het Corona virus. Ik ben bang dat ik je daar op dit moment niet verder mee kan helpen. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het dan weten?