Vraag

afgewimpeld terwijl ik wifi problemen heb

  • 13 May 2020
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik ervaar hetzelfde en heb er slechts 1 ander apparaat op aangesloten, een apple ID. Heb al meer dan 15x naar kpn gebelt en iedere keer wordt ik afgewimpeld. Ook toen we een maand zonder internet zaten omdat er maar geen monteur kwam kreeg ik facturen en boetes omdat ik deze storneerde. Ik denk dat het tijd is om alle3 de abonnementen maar us op te zeggen

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


5 reacties

Badge +19

@Rick2234 is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden?

Geholpen worden graag. KPN beloofd me steeds terug te bellen door tickets aan te maken maar dat doen ze helaas niet

Badge +19

Dan gaan we een poging doen :wink:. Een medewerker gaat dit oppakken maar dat duurt een paar dagen. Kan je het probleem duidelijk omschrijven? Welke experiabox heb je? gebruik je Wi-Fi versterkers? Heb je glasvezel of koper? Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login werkt het bekabeld wel goed?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rick2234 Ik ben de medewerker van KPN die met je mee wil kijken. Zoals Joep al aangeeft heb ik wat meer informatie van je nodig. Kun je meer vertellen over het probleem waar je tegenaan loopt? En kun je ook alle vragen die Joep je stelt beantwoorden? Ik lees het graag! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rick2234 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag!

Reageer