Beantwoord

Alleen nog maar aansluitingspakket binnen en nu al problemen...

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag geachte Forumleden:

Ik heb voor het weekend een installatiepakket in huis gekregen van KPN i.v.m. bekabeld aansluiten van Internet + TV. Daartoe komt er a.s. donderdag (02-12-21)  een monteur om e.e.a. te regelen. Wordt ik vandaag (29-11-21) gebeld door de KPN Netbeheerder dat er een technisch beletsel is opgetreden.

Kort na het gesprek ontvang ik een mailtje met de bevestiging dat de afspraak van donderdag gewoon doorgaat. Voor de zekerheid ff teruggebeld naar de Netbeheerder, daar verneem ik dat de afspraak voor donderdag niet zeker is. Dat heb ik bij Ziggo in 10 jaar tijd nog niet meegemaakt, als er een monteur moet komen, komt hij ook!  

Dat begint al goed, problemen met de glasvezel aansluiting, die kort geleden is aangelegd incl. het aansluitpunt in de meterkast. Slechte start KPN!

N.a.v. het bovenstaande hou ik mijn hart vast of alles wel goed gaat komen en twijfel over mijn overstap. 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 November 2021, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @RoekiePers , dit is het forum van KPN, de provider en heeft niets van doen met KPNNetwerk, de beheerder van de infrastructuur waar je nu mee te maken hebt.

Als er al een glasvezelaansluitpunt is, is er soms ‘nader onderzoek’ nodig, zo heet dat officieel, om de zaak kort te sluiten met KPN, de provider.

Als je van de overstapregeling gebruik hebt gemaakt, blijf je diensten houden tot het moment dat jouw aansluiting bij KPN actief is, je komt dus niet zonder diensten te zitten.

Via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van jouw aansluiting zien als je je postcode/huisnummer ingeeft.

Succes.

 

Reputatie 3
Badge

Goedenavond JanD,

Bedankt voor uw reactie. Is er ook een Forum m.b.t. tot de Netbeheerder KPN ?

Hallo @RoekiePers , nee, die bestaat niet, maar via de link die ik eerder gaf, staan ook alle contactmogelijkheden met www.kpnnetwerk.nl

 

Succes