Vraag

Baan verloren wegens Covid-19

  • 8 December 2020
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Wegens mijn dringende verhuizing eind deze maand wilde ik graag mijn KPN-thuis abonnement opzeggen. Ik heb al jaren ook mijn telefonisch abonnement bij jullie en ben ook een tevereden klant. Tot ik vorige week mijn situatie uit had gelegd: ik ben namelijk mijn baan verloren wegens het Covid-19 virus en moet tijdelijk bij mijn ouders wonen. 

Er werd totaal geen begrip getoont voor deze situatie. "Uw abonnement loopt nog 4 maand dus dan kan je in 1 keer afbetalen", nou mevrouw zoals ik net zei kan ik mijn huur niet eens meer betalen zonder baan. Ik had verwacht als klant sinds mijn 14e dat er wel anders gereageerd zou worden.

Ook weet ik dat ik binnen een aantal maanden weer werk en een huis heb. Dus wellicht is pauzeren ook een optie? Al is dit 4 maanden helpt dit mij enorm uit de brand. 

Ik hoop dat via deze weg ik geholpen kan worden.

Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Meghan

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Mwiedke! Het abonnement pauzeren is geen optie. Laat ik daar gelijk mee beginnen. Wat betreft je huidige contract zijn er een aantal regels die we hanteren in dit soort situaties. We kijken bijvoorbeeld of je verhuist naar een woning waar al KPN of XS4ALL aanwezig is. Op dat moment kan je namelijk kosteloos opzeggen. Op deze website kan je een formulier hiervoor vinden. Mocht het zo zijn dat er geen KPN of XS4ALL aanwezig is heb je sowieso de optie om je contract te versimpelen. Hierdoor betaal je dan alleen de kosten voor de basis. Mocht dit gezien de omstandigheden de beste oplossing zijn zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik het voor je in orde kan laten maken.