Beantwoord

beloften worden niet nagekomen

  • 20 June 2020
  • 17 reacties
  • 226 keer bekeken

Badge

Ik ben al jaren tevreden klant bij KPN. 8 juni zijn we verhuisd naar een ander huis en hebben vooraf een aantal aanbiedingen van andere providers gekregen. Omdat we altijd super tevreden waren over KPN heb ik toch telefonisch contact gezocht met KPN. Een medewerker van KPN beloofde dat we als we ons contract zouden verlengen we  gratis superwifi zouden krijgen. Een belangrijk punt voor ons omdat we een 15 jarige zoon hebben en wifi staat voor hem voor zuurstof. Dus hebben we hierdoor voor KPN gekozen ook al is deze fors duurder dan andere providers. Kwaliteit en service loont zich tenslotte altijd. 

Echter....we wonen hier nu twee weken en er is op de tweede verdieping hele slechte wifi. Ik heb inmiddels vier x dit telefonisch gemeld bij de klantenservice. Zij hebben mij vier x de wifi manager laten uitvoeren maar....de wifi blijft bar slecht.

U begrijpt, ik baal hier enorm van. Ik dacht te kiezen vo betrouwbare provider met goede service en een provider die zijn beloften nakomt. 

Nu blijkt dat we een superwifi kunnen aanschaffen voor 180 euro. Terwijl dit ons gratis is beloofd. 

Ik hoop dat iemand kan zorgen dat ik weer vertrouwen krijg in KPN, en dat ons het beloofde wordt toegekend. 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 June 2020, 18:11

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

149 euro. Voor 2.

U had op uw nieuwe adres een nieuw abonnement af moeten sluiten. Dan had u ze gekregen. U heeft echter gebruik gemaakt van de verhuis service vermoed ik. Dan maak je daar geen aanspraak op.

Badge

Dat klinkt leuk maar dan had deze medewerker mij dat moeten vertellen toch? Ik voel me nu toch een soort van belazerd

Badge

Is er wellicht iemand op dit forum die weet wat ik nog verder kan doen?

 

Badge

@Nick83  wat bedoelt u met 149 voor 2? Mij vertelde ze dat ik er een kan aanschaffen voor 180 euro

Badge +19

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=861 Gewoon doen! Krijg je geen spijt van.

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83  wat bedoelt u met 149 voor 2? Mij vertelde ze dat ik er een kan aanschaffen voor 180 euro

Precies de link die Joep geeft.

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Bouwermetslechtewifi en welkom op het forum :)

 

Wanneer dit zo is toegezegd, snap ik helemaal dat je hier van baalt. Mijn collega die je hierover hebt gesproken, had dit alleen niet aan kunnen/mogen bieden. De actie met de gratis Super Wi-Fi (of korting) is een welkomstaanbod en dat geldt alleen voor iemand die een nieuwe aansluiting bij ons aanvraagt. Wanneer je gaat verhuizen, gaat deze vlieger niet op. In principe is de bevestiging altijd leidend bij dit soort kwesties. Stond daarin ook vermeld dat je gratis de Super Wi-Fi punten zou ontvangen?

 

Wat misschien nog wel een goede tip is, is de KPN Wi-Fi Manager. Hiermee kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn ook versterkers en deze dien je bekabeld aan te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel ook voor de gewenste verbetering. Je dient deze tool minimaal 2 x helemaal te doorlopen; wanneer er daarna een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je de KPN Experia Wi-Fi helemaal gratis toegestuurd. 

Badge

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. We hebben die wifi manager al vijf x gedaan maar het blijft slecht. En de medewerker beloofde echt superwifi te geven. Hij zou ons dit geven omdat hij blij was dat we klant bleven en zou ons behandelen als nieuwe klant. Uiteraard kan ik nu superwifi kopen maar dat druist zo tegen mijn principes in. Iets beloven en niet nakomen. Jammer want ik beveelde altijd iedereen KPN aan vanwege de goede kwaliteit en service. U begrijpt dat ik dit nu niet zo snel zal doen....

Badge

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. We hebben die wifi manager al vijf x gedaan maar het blijft slecht. En de medewerker beloofde echt superwifi te geven. Hij zou ons dit geven omdat hij blij was dat we klant bleven en zou ons behandelen als nieuwe klant. Uiteraard kan ik nu superwifi kopen maar dat druist zo tegen mijn principes in. Iets beloven en niet nakomen. Jammer want ik beveelde altijd iedereen KPN aan vanwege de goede kwaliteit en service. U begrijpt dat ik dit nu niet zo snel zal doen....

 

Badge

Nou ik ben zojuist gebeid door KPN. Ik krijg de superwifi! Ze geven idd toe dat ze het hebben beloofd dus vanaf morgen heeft mijn zoon weer zuurstof....uh wifi 😉 topactie KPN  ! 

Badge

MAAR....nu is de superwifi kwijt! Vandaag zou het komen, maar na ongelogen vandaag 3,5 uur!!! aan de telefoon met KPN, is het niet vervoerd door het vervoersbedrijf. Het vervoersbedrijf is nieuw en een medewerker van KPN vertelde dat deze vervoeders zelf pakjes achterhouden. Een andere medewerker probeerde contact te krijgen met het vervoersbedrijf maar heeft bijna een uur in de wacht gestaan. Zonder resultaat overigens. Een andere medewerker heeft me vandaag een uur in de wacht gehouden, dus mijn geduld is vandaag aardig op de proef gesteld.... KPN ik ben echt het vertrouwen totaal kwijt geraakt en....ik heb nog steeds geen wifi!!!

Badge

@JanZ_ heb je bovenstaande gelezen? 

Badge +19

Man man man nou loop je al 5 dagen te kermen over die super Wi-Fi's.  Als je nou gewoon die dingen had besteld had je al 4 dagen plezier gehad en een gelukkige zoon. Goed Wi-Fi is tegenwoordig een eerste levensbehoefte maar er geld aan uit geven dat willen de meeste niet. 

Badge

@Joep1965 lastig hè...lezen

Reputatie 7
Badge +8

@Bouwermetslechtewifi Fijn dat je ze nu GRATIS krijgt maar dat ze tijdens transport zoek raken daar kan KPN weinig aan doen lijkt me?

Dat kan altijd en overal gebeuren ook bij bestellingen van wat dan ook.

Ik ga er vanuit dat KPN het ook netjes oplost je zoon zal alleen even wat langer moeten wachten.

 

Badge

@Roos79 dat klopt hoor. Maar als ik daarover bel ik en word tot drie keer langer dan drie kwartier in de wacht gezet, beloofd wordt dat ik word teruggebeld wat niet gebeurt dan raakt mijn geduld ook wel op. Typisch is ook dat als ze het vervoersbedrijf willen bereiken dit langer dan een uur duurt voordat ze deze überhaupt te pakken krijgen. Het zal de wet van Murphy wel zijn, maar leuk is anders 

Reputatie 7

Hallo @Bouwermetslechtewifi, ik ben bang dat dit inderdaad de wet van Murphy is. Het spijt me te lezen dat je een lange tijd in de wacht bent gezet, maar ook mijn collega's moeten contact leggen met de vervoerder en dat kan dan even duren. Leuk is anders, maar we doen er alles aan om onze afspraak na te komen. Nog even geduld, en dan hebben jullie thuis een mooi product hangen waarmee je superwifi hebt :)  

Reageer