Vraag

Bestellen van Super wifi's

  • 18 February 2020
  • 8 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik probeer al 2 dagen een set superwifi's te bestellen maar wanneer ik in de winkelwagen zit en probeer te betalen blijft verder contact uit. Heel irritant. Inmiddels al 3 keer geprobeerd. Ook de leverancier van de hardware kan me niet verder helpen. Terecht want dit is een probleem van KPN. Contact met KPN via te telefoon blijkt tegenwoordig niet meer mogelijk. Cor S


8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt KPN telefonisch bereiken via 0800-0402.

Heb je al een andere browser geprobeerd? Of een andere computer, tablet of telefoon? 

Heb ik in de loop van de middag inderdaad gedaan. Er bleek sprake te zijn van een storing bij KPN maar dat werd niet op de website vermeld

Reputatie 6
Badge +10

Hi @CorSm, welkom op ons forum.

Ik begrijp dat je door problemen op de website, de SuperWifi punten niet kon bestellen. Is het inmiddels wel gelukt om ze te bestellen? Ik hoor het graag van je!

Inmiddels telefonisch besteld. Ook dat is niet helemaal goed gegaan want ik kreeg er maar 1 terwijl ik om 2 gevraagd had. Maar in tweede instantie is het (naar ik hoop want nog niet ontvangen) wel gelukt. Kostte me wel 40 minuten “hangen".

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Jammer dat het met het telefonisch bestellen ook niet in een keer goed ging. Ik begrijp dat een 2e SuperWifi punt inmiddels onderweg is. Heb je deze inmiddels ontvangen? Mocht je hem nog niet hebben ontvangen, zou je dan jouw profiel in kunnen vullen? Dan ga ik dit voor je nakijken.

Profiel ingevuld. Tot op heden nog niets ontvangen. ook geen bericht dat er iets onderweg is of dat er andere actie is ondernomen

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van het profiel en de terugkoppeling. Ik zie in mijn systemen een notitie van een collega die navraag over de situatie heeft gedaan. Om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen, heb ik navraag gedaan bij mijn collega. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, dan meld ik me bij je. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @CorSm, excuses voor de late reactie. Ik ga het verder voor je regelen. Je hebt er dus 1 ontvangen, maar moet die tweede nog. Die ga ik bestellen.

 

*Edit: volgens mij is het inmiddels al geregeld, of niet? 

Reageer