Beantwoord

Bestelstatus omgeving KPN thuis werkt niet

  • 17 March 2021
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

 

Er lijkt iets mis te gaan met mijn bestelstatus, dus ik wil deze graag inzien maar ik krijg een foutmelding na het inloggen.

 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm?

Kan iemand hiermee helpen?

 

Ik ga binnenkort verhuizen en vrees dat het nieuwe pakket voor TV en internet op mijn nieuwe adres wordt geleverd, waar ik nu nog niet woon.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 20 March 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Veerle-! Welkom, bedankt voor je vraag!

Zo wordt het lastig om de bestelstatus na te kijken… Als je bij de bestelling geen ander afleveradres voor het installatiepakket hebt opgegeven, dan gaat het installatiepakket automatisch naar het adres waar de bestelling voor geplaatst is. We kunnen het afleveradres voor je aanpassen, hoor! Ik kijk graag met je mee en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens. Wil je de volgende gegevens invullen in jouw Forum profiel:

  • Klantnummer en/of bestelnummer
  • Postcode en huisnummer 
  • Vermeld in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het volledige adres waar het installatiepakket naar toe gestuurd mag worden

De ingevulde gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt?

 

@Shyrin_ Ik heb de gegevens toegevoegd in mijn profiel. Hoor graag of het adres aangepast kan worden. Groet Veerle

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je wel! Ik heb het gewenste afleveradres doorgegeven aan onze afdeling Logistiek. Zodra het installatiepakket verzonden is, ontvang je per e-mail een Track and trace code.

@Shyrin_ Dankje! Wanneer wordt het pakket ongeveer verzonden? Ik kan dus nog steeds niet inloggen om mijn bestelstatus te zien.

Reputatie 7
Badge +16

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voordat je aangesloten wordt! Om de bestelstatus te kunnen volgen, moet je inloggen in je MijnKPN account. Welke melding krijg je als je probeert in te loggen?

@Shyrin_ Hierboven had ik een printscreen toegevoegd van de melding :)

Reputatie 7
Badge +16

Ach, ik zie het :face_palm_tone4:! Sorry! Is het gelukt om je bestelling te koppelen aan jouw MijnKPN ID? Of krijg je juist deze melding als jij jouw bestelling probeert te koppelen?