Beantwoord

Bij KPN duurder dan bij Telfort

  • 20 January 2021
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Goeiedag,

Ik zat ruim 5 jaar bij telfort. Ik begon daar in 2015 met een bedrag van 23,- p.m. Dat is in 5 jaar opgelopen tot 35,- p.m. Vervolgens wordt telfort overgenomen door KPN en moet ik ineens 46,- p.m gaan betalen? Is dat normaal? Ik was echt zo ontzettend tevreden met de verbinding, dus heel erg jammer dit.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 January 2021, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Amalch, in de loop der tijd waren er bij Telfort prijswijzigingen inderdaad, waardoor het pakket duurder werd. Bij de overgang van Telfort naar KPN zijn alle pakketten 1-op-1 overgezet, met behoud van voorwaarden. De prijs zou daarbij ook gelijk moeten blijven dus. Heb je sinds de overgang mogelijk iets gewijzigd aan het pakket, of is er een korting afgelopen waardoor de prijs is veranderd? Heb je de oude facturen van Telfort al naast de nieuwe KPN facturen gelegd en gekeken wat het verschil is? Ik heb geen gegevens van je, daardoor kan ik nog niet met je meekijken naar de facturen. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik meekijken, als het nog nodig is. Ik hoor het graag van je.