Vraag

chromecast kan opeens?! geen vebinding maken

  • 16 March 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo.. ik ben al 2 jaar ( ongeveer:thinking: )  een dankbare gebruiker van chromecachromecast . De installatie verliep indertijd soepel via de google home app.  Ook na het verwisselen van ons modem ( nu hebben we de experia v10a ) hebben we de chromecast gewoon kunnen gebruiken ( wel het kanaal van 2.5 ghz "vastgezet" op 11 ivm wisselend signaal ) nu sinds afgelopen zaterdag " ligt " chromecast eruit.. het lukt mij niet om te verbinden met internet.  Krijg in het instalatie proces de melding om mijn modem te herstarten en het opnieuw te proberen .. dit gedaan en ook de diverse andere tips geprobeerd maar kom steeds niet verder.. chromecast resetten heb ik ook  geprobeerd en zelfs een nieuwe chromecast aangeschaft ( op zich geen miskoop want als de boel weer gaat werken wilde ik toch een 2e voor op de slaapkamer). Weet iemand een manier op dit probleem aan te pakken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Rendaan, welkom hier. Je hebt dus nu 2 Chromecasts die beide niet willen verbinden met de WiFi? Krijg je ook een specifieke foutmelding? Welke versies van de Chromecast heb je? Dit zou toch wel weer moeten kunnen gaan werken lijkt me.