Vraag

Compliment aan de monteur!

  • 8 June 2024
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil de monteur die bij ons is geweest, heel erg bedanken voor zijn vriendelijkheid! Als eerste ben ik heel goed geholpen toen hij hier kwam om de internet te fixen, daarna heeft hij ook nog eens bloemen gestuurd naar ons adres, omdat onze zoontje geboren was! Hij heeft tijdens zijn bezoek hier ons goed geholpen en alles duidelijk gemaakt. Ook konden we eventjes een gezellig praatje houden. Ik wil hem hartelijk danken voor zijn aardige persoonlijkheid!

 

Admin: naam collega verwijderd i.v.m. privacy


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @HamedA, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! 🙌 En fijn dat je zo blij bent met mijn collega. Als je je gegevens zou willen vullen in je profiel dan kan een KPN moderator uitzoeken welke monteur dat was geweest en jouw bericht bij de juiste monteur bezorgen 😉

Reputatie 7
Badge +6

Wat een geweldig bericht. Hier word ik heel blij van. Al heb ik er helemaal niets mee te maken 😁

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje @HamedA Heel veel geluk! 

En erg aardig van je om een compliment voor de monteur achter te laten 🤗

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @HamedA, bedankt voor jouw bericht, welkom hier op onze Community maar vooral heel erg gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Ontzettend leuk dat je jouw ervaring met onze monteur hier deelt en als je het fijn vindt, kan ik er voor zorgen dat dit bericht ook bij de monteur in kwestie terecht komt. Om dat te kunnen realiseren heb ik alleen wel je gegevens nodig! Als jij je forumprofiel invult en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan ga ik daarmee aan de slag zodat dit leuke bericht ook bij de monteur komt :) 

Reageer