Gelukkig kwam de monteur van de buren 9 januari bij mij langs, waardoor ik weer internet en tv had. Niet van de KPN dus, dat mag duidelijk zijn.
13 januari kwam de rekening binnen. 18 januari had de KPN er een verhuizing van gemaakt.
Maar nog steeds geen internet geen tv. Ik heb er dankzij mijn buren niet al teveel last van.
Ik heb al die tijd met regelmaat gebeld omdat de klantenservice mij niet belde om me te laten weten hoe het zat met die spoed en herstel. Nog steeds is er niets geregeld maar vandaag kwam er WEL een bericht binnen van de KPN dat mijn rekening niet was betaald...
Ja, daarin zijn ze dan WEL weer heel punctueel. Dus ik bel, omdat ik niet vind dat ik moet betalen voor niet verleende diensten. Er is mij een monteur toegezegd inmiddels, maar die komt de 29ste pas.
Creditering kan alleen achteraf plaatsvinden, zeggen ze bij de klantenservice. Maar zwart op wit kan het niet toegezegd worden...
Dit hele gedoe heeft me ontzettend veel tijd, stress en ongemak bezorgd. Ik zou graag zien dat de hele maand januari gaat worden kwijtgescholden, want voor een bedrijf dat toch behoord tot de top van telefonieaanbieders, is dit echt niet de service die je als klant mag verwachten.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel