Vraag

dagen wachten op een werkende glasvezel aansluiting !!

  • 6 December 2020
  • 12 reacties
  • 197 keer bekeken

Badge

Mijn dochter heeft een appartement gekocht op de tempo doeloestraat in Almere. Glasvezel aansluiting aangsloten door een KPN monteur. Moest 2 dagen geduld hebben en ze wacht nu al een week.
Helpdesk gebeld waar ze een antwoord krijgt dat de storing bij de afdeling is neergelegd. Ze werkt thuis en heeft een connectie nodig.

Hopeloos deze service van KPN !!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Tsja ook bij kpn zal corona toeslaan. Monteurs in quarantaine,  medewerkers die thuis aan de keukentafel werken met een mobieltje het gaat allemaal ten koste van de dienstverlening helaas.  Een medewerker van kpn gaat zeker reageren binnenkort.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +15

@ruud de jong Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je dochter al zo lang moet wachten op een werkende internetverbinding. Ik kijk graag of er iets is dat ik voor haar kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik de gegevens er bij en ga ik op onderzoek uit 

Badge

@ruud de jong Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je dochter al zo lang moet wachten op een werkende internetverbinding. Ik kijk graag of er iets is dat ik voor haar kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik de gegevens er bij en ga ik op onderzoek uit 

Beste Rutger

 

Dank voor je snelle reactie. Ik heb haar klantnummer en adres gegevens + naam en geboortedatum even in mijn profiel gezet. 

Het glasvezel lampje op de aansluiting brandt dus niet. Ze hebben vanochtend weer gebeld en nu zou het dinsdag moeten werken. Vorige week hetzelfde antwoord dus je begrijpt dat ze sceptisch zijn.

Zoals al gezegd, mijn dochter kan nu niet verhuizen omdat ze thuis werkt.

 

Danl voor je medewerking !!

Reputatie 7
Badge +15

@ruud de jong Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Wat mijn collega aangeeft zie ik ook terugkomen, ik verwacht dan ook dat dit dinsdag zal werken. Mocht dit nou onverhoopt toch niet het geval zijn, kun je dit mij dan laten weten? 

Badge

@ruud de jong Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Wat mijn collega aangeeft zie ik ook terugkomen, ik verwacht dan ook dat dit dinsdag zal werken. Mocht dit nou onverhoopt toch niet het geval zijn, kun je dit mij dan laten weten? 

Ja ik laat het je weten als het toch niet werkt. Maar is er een manier om enige zekerheid te krijgen dat het dinsdag ook werkt. Als je bv weet wat de oorzaak is , dat iemand de aansluiting moet activeren, dan weet ik iets meer

 

Badge

@ruud de jong Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Wat mijn collega aangeeft zie ik ook terugkomen, ik verwacht dan ook dat dit dinsdag zal werken. Mocht dit nou onverhoopt toch niet het geval zijn, kun je dit mij dan laten weten? 

Ja ik laat het je weten als het toch niet werkt. Maar is er een manier om enige zekerheid te krijgen dat het dinsdag ook werkt. Als je bv weet wat de oorzaak is , dat iemand de aansluiting moet activeren, dan weet ik iets meer

 

Vandaag weeeeer niet gelukt. Mijn schoonzoon heeft gebeld en nu wordt het weer morgen.
Eerst 1 Dec, toen 8 Dec en nu weer 9 Dec.


Worden er echt een beetje moe van waarom nu weer niet.

 

 

Badge

@ruud de jong Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Wat mijn collega aangeeft zie ik ook terugkomen, ik verwacht dan ook dat dit dinsdag zal werken. Mocht dit nou onverhoopt toch niet het geval zijn, kun je dit mij dan laten weten? 

 

Rutger, voor alle zekeheid reageer ik op het originele bericht wat je me stuurde. Zoals ik al aangaf is het vandaag niet aktief geworden. Het wordt nu weer morgen. Hopelijk kun je hier iets aan doen.

Dank alvast

Beste Rutger/collega,

Ik ben de dochter van de topicstarter die de aanvraag heeft gedaan voor internet &tv. We willen graag verhuizen, maar ik kan daar niet werken omdat er geen internet is.

We hebben gisteren gebeld en het zou gisteren en anders vandaag moeten werken. Het werkt helaas vandaag ook niet. Bij andere bewoners van de flat moest er een monteur naar de centrale toe om daar iets aan te zetten. Onze monteur is daar niet naar toe geweest. Zou dit het probleem zijn? En is er een concrete datum voor een oplossing? Elke keer horen dat het morgen of volgende week zou moeten werken voelt een beetje als zoethoudertje inmiddels. Alvast bedankt!

Badge

Beste Rutger, je gaf aan dat we moesten melden als er nog problemen waren. Ik hoop dat je in staat bent om iets te betekenen voor ons, zodat we eindelijk na lang wachten een werkend internet hebben.

Aangesloten door een KPN monteur eind November en nu nog steeds niets is toch wel heel bizar

Reputatie 7
Badge +15

@Mar_tine @ruud de jong Excuus, ik ben onvoorzien gisteren niet aan het werk geweest. 

Ik zie inderdaad terugkomen dat het niet gelukt is, ik heb mijn collega's aangestuurd met het verzoek om een monteur aan te sturen. 

Helaas heb ik zelf geen mogelijkheid om een dergelijke monteur in te plannen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te laten verlopen, zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier delen. 

Badge

Rutger, dank voor je reactie. Ik krijg het bange vermoeden dat dit nog wel even kan gaan duren.
Beloftes ,niet door jou hoor, worden gedaan en gewoon niet nagekomen. Na bijna 14 dagen weten we nog niet eens wat de oorzaak is.

Ik hoop wel dat KPN meedenkt over een alternatief als dit deze week niet wordt opgelost. We naderen een punt dat de verhuizing niet kan doorgaan omdat er geen internet is en mijn dochter thuis moet werken.

Jullie hebben bv een optie beschreven die eenvoudig en effectief wordt genoemd

Een internetstoring is zeldzaam maar kan helaas voorkomen. Om ervoor te zorgen dat uw bedrijf gewoon door kan draaien is een goed business continuity plan noodzakelijk. Dit voorkomt omzetverlies, gemiste deadlines, boetes of ontevreden klanten.

KPN biedt KPN EEN MKB internetklanten een eenvoudige maar effectieve failover oplossing: 4G Back-up. Zodra uw internet last heeft van een storing schakelt uw router over op het supersnelle mobiele 4G-LTE netwerk van KPN. Zo is uw bedrijf altijd online en liggen kritische bedrijfsprocessen nooit stil.

 

Reputatie 7
Badge +15

@ruud de jong Hoe lang het gaat duren weet ik niet precies, maar dat het nu al te lang duurt daar ben ik het helemaal mee eens. 

Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Ik stuur je zo een privé bericht met meer informatie!Â